Schaeffler Automotive Aftermarket oferuje moduły regulacji temperatury oraz pompy cieczy chłodzącej sterowane podciśnieniowo i elektrycznie razem ze wszystkimi elementami niezbędnymi do montażu.
To innowacyjne rozwiązanie znajduje zastosowanie w szerokiej gamie samochodów marek Audi, BMW, Toyota i VW, w znacznym stopniu przyczyniając się do redukcji emisji CO2 i zużycia paliwa, a jednocześnie wydłużając czas pracy silnika i poprawiając komfort. Dodatkowo Schaeffler Automotive Aftermarket wspiera swoich partnerów handlowych i warsztatowych przy pomocy specjalnie opracowanych szkoleń technicznych, które mają sprostać rosnącym wymaganiom profesjonalnej naprawy i które są prowadzone przez ekspertów.
Wydajność tłoczenia tradycyjnych pomp cieczy chłodzącej stosowanych dzisiaj w pojazdach często uzależniona jest od prędkości silnika. Wysoka prędkość obrotowa silnika powoduje szybszy przepływ cieczy chłodzącej, a niska prędkość silnika oznacza wolniejszy przepływ. Natomiast inteligentne moduły pomp cieczy chłodzącej Ruville zapewniają precyzyjną regulację temperatury cieczy chłodzącej wewnątrz całego układu chłodzenia, a także – w razie konieczności – całkowite wyłączenie regulacji temperatury. Różna liczba obwodów chłodzenia może być dowolnie kontrolowana w zależności od wymagań danego silnika – takie rozwiązanie przyczynia się w znacznym stopniu do zmniejszenia strat wskutek tarcia, redukcji zużycia paliwa oraz emisji CO2.
Opracowany przez firmę Schaeffler moduł regulacji temperatury używa sterowanych czujnikami obrotowych łopatek w celu precyzyjnej regulacji temperatury w układzie napędowym. W ten sposób aż trzy obiegi cieczy chłodzącej – jak na przykład dla skrzyni biegów, oleju silnikowego oraz turbosprężarki – w szybkim tempie osiągają optymalną temperaturę pracy. Moduły zapewniają stałą regulację temperatury silnika w zależności od zapotrzebowania, co pozytywnie wpływa na wydajność energetyczną, a także na trwałość elementów układu napędowego. To innowacyjne rozwiązanie, dostępne jako zestaw naprawczy, składa się z pompy cieczy chłodzącej i wszystkich elementów niezbędnych do przeprowadzenia naprawy. Zestaw dostępny jest dla ponad 1,5 miliona pojazdów z grupy Volkswagen na całym świecie.
Kolejną nowością w ofercie marki Ruville są elektrycznie sterowane pompy cieczy chłodzącej dla wybranych modeli BMW oraz pojazdów innych marek. Te bezstopniowe pompy cieczy chłodzącej nie są zasilane przy użyciu paska, ale elektrycznie napięciem 12 V. Działają one niezależnie od prędkości obrotowej silnika, są bardzo wydajne i stale dostosowują się do zmieniających się wymagań. Wkrótce dostępne będą także elektrycznie sterowane pompy cieczy chłodzącej dla samochodów marki Toyota.
Pompy cieczy chłodzącej sterowane podciśnieniowo dla pojazdów marki Audi i VW zamykają ofertę inteligentnych modułów pomp cieczy chłodzącej Schaeffler Automotive Aftermarket. Są napędzane paskiem, a ich komponenty gwarantują precyzyjne tłoczenie, dostosowane do wymagań danego silnika. Wykonane są z wyjątkowo solidnych i odpornych na zużycie materiałów, które zapobiegają utracie cieczy chłodzącej. Zapewniają one także szczelność pompy pomimo pracy pod wysokim ciśnieniem i w wysokich temperaturach.
- Perfekcja zawsze jest na pierwszym miejscu podczas opracowywania i produkcji każdego z naszych komponentów – tłumaczy Maik Evers, kierownik program management Ruville w Schaeffler Automotive Aftermarket. - Niezależnie od tego, czy jest to obudowa, łożysko, uszczelnienie czy wirnik – każdy z elementów jest dokładnie sprawdzany.
Komentarze (0)