Współpraca między kluczowym dystrybutorem środków smarnych i wiodącą marką olejową wchodzi na kolejny, wyższy poziom i ulega znaczącemu zacieśnieniu.
Inter Cars, największy dystrybutor części zamiennych w Europie Środkowo-Wschodniej, oraz Castrol, światowy producent środków smarnych, mogą pochwalić się wieloletnią i opartą na partnerskich zasadach współpracą. W ramach optymalizacji działań w regionie Castrol przeprowadził reorganizację systemu dystrybucji, co wpłynie na lepszą obsługę klienta i większą dostępność produktów. Obecnie Castrol koncentruje się na współpracy z mniejszą liczbą dużych, autoryzowanych partnerów. W efekcie firma zamierza usprawnić proces obsługi klienta i dotrzeć do większej liczby odbiorców w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
- Optymalizacja systemu dystrybucji oznacza, że będziemy mieć mniej, ale większych partnerów. Chcemy z nimi blisko współpracować, tworząc swoisty „ekosystem Castrol”, który dostarczy narzędzia i schematy działania, zapewni szkolenia i dostęp do pełnej gamy naszych produktów i usług – podkreśla Sławomir Radoń, Sales Director Central Eastern Europe Castrol.
Uwzględniając zakres i sposób działania Inter Cars, zacieśnienie współpracy z Castrol było naturalną i oczywistą konsekwencją działań podjętych przez firmę olejową.
Inter Cars będzie promował i rekomendował markę Castrol, która stanowi zdecydowaną większość w portfolio dystrybutora. Natomiast Castrol będzie wspierał Inter Cars wszystkimi dostępnymi narzędziami, których, jako rynkowy gigant, ma niemało. Przykładem takiej współpracy jest, niedawno zakończony, konkurs Gala Biesiadna 2016, sztandarowy projekt Inter Cars w tym roku. Jednocześnie inne konkursy, promocje i projekty wspólnie organizowane przez obie firmy trwają przez cały czas.
Na zdjęciu Robert Kierzek, Prezes Zarządu Inter Cars, Krzysztof Soszyński, Wiceprezes Zarządu Inter Cars oraz Sławomir Radoń, Sales Director Central Eastern Europe Castrol, podpisują umowę o współpracy.
Komentarze (0)