WYWIADY

ponad rok temu  15.04.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Jak stworzyć (dobry) cennik w warsztacie? [WYWIAD]

Jak wyliczyć koszty, by zadbać o dochody? Jak oszacować rzeczywisty koszt roboczogodziny? Czasy napraw podane przez producenta nie pokrywają się z rzeczywistością? Może warto pomyśleć o innej organizacji pracy w warsztacie? Wreszcie, obsługa klienta - to też ma duże znaczenie dla sukcesu finansowego serwisu motoryzacyjnego.

Oto druga częśc naszego spotkania z Maciejem Brzezińskim, szkoleniowcem z zakresu zarządzania finansami w warsztatach samochodowych, ekspertem Motomarketing.pl.

Część 1. Jak przetrwać kryzys? Jak prowadzić warsztat, gdy brakuje klientów? kliknij TUTAJ.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony