Jesienią bieżącego roku firma Johnson Controls rusza z akcją bezpłatnego testowania akumulatora.
W ostatnim czasie znaczenie akumulatora w pojeździe istotnie się zmieniło nie tylko z powodu jego funkcji, ale również ze względu na podejście do jego obsługi – to już nie jest zwykła część zamienna, ale jeden z najważniejszych elementów eksploatacyjnych pojazdu, wymagający odpowiedniego serwisowania. Z dostępnych danych ADAC wynika, że ponad 33 proc. awarii samochodów spowodowanych jest problemami z akumulatorem, który zawodzi, gdy jest niewłaściwie eksploatowany.
Kampania diagnostyczna VARTA ma na celu zachęcenie serwisów do testowania akumulatorów w pojazdach klientów, co z pewnością docenią podczas bezproblemowej jazdy. Warto zwrócić uwagę, że co piąty akumulator w pojeździe wymaga natychmiastowej wymiany, a w praktyce – niestety, wymieniany jest tylko co siódmy.
Warsztaty biorące udział w programie otrzymają pakiety startowe, które wspomogą proces sprawdzania stanu akumulatorów. Johnson Controls zapewni również niezbędne materiały szkoleniowe w postaci folderów i filmów instruktażowych. Klienci będą mogli znaleźć warsztat lub serwis za pomocą wyszukiwarki VARTA (gdzie będą udostępniane pełne adresy placówek) na stronie internetowej marki, w sekcji poświęconej kampanii. Dzięki akcji przeprowadzonej z wykorzystaniem prasy, radia i internetu warsztaty i serwisy mogą zyskać nowych klientów. Ponadto kampania pozwoli wygenerować dodatkową marżę i zwiększy zaufanie do warsztatów i serwisów.
Więcej na: www.varta-automotive.com.pl
Komentarze (0)