nie przegap Świat Opon

ponad rok temu  20.05.2017, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 2 minuty

Kenda - realizacja strategii

fot. Rafał Dobrowolski

Na torze wyścigowym Misano World Circuit testowaliśmy wczoraj opony Emera A1 firmy Kenda. Drugi dzień naszego pobytu we Włoszech zapowiadał się ekscytująco i tak faktycznie było, odkąd poznaliśmy obowiązującą strategię rozwoju i najbliższe plany tajwańskiego producenta.

Kenda. O marce tej mówi się coraz częściej w kontekście wysiłku inżynierów. I trzeba przyznać, że od ostatnich 3 lat tajwański koncern oponiarski dokonował spektakularnej wolty, inwestując w tak krótkim czasie ponad 20 mln USD w Centrum Technicznym KENDA Ameryka (KATC). Wzmocniona grupa inżynierów odwdzięczyła się oponą Emera A1 - produktem, który już dokonał roszady w mocno obsadzonej grupie ogumienia, jakie wzięła na celownik organizacja konsumencka z Finlandii - Test World podczas marcowych testów opon. 

- Dodajmy, że Emera A1 jest dostępna na rynku europejskim dopiero od stycznia 2017 roku, a już jesteśmy bardzo blisko awansu do grupy Tier1, czyli segmentu premium – opon stosowanych na pierwszy montaż – nie krył zadowolenia Michael Andre, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży firmy Kenda na Europę.- Debiut na rynku OE jest tylko kwestią czasu, bo też nie ustajemy w wysiłkach, by tajwańskie znaczenie słowa Kenda było synonimem nieustannego wzrostu siły naszej marki.

Kulminacją pierwszego dnia eventu zorganizowanego dla dziennikarzy z 17 krajów Europy był zaskakujący... deser. Inżynierowie firmy pokazali przedprototypowe egzemplarze KR 203 PCR Summer. Wykonane w dwóch specyfikacjach (KR 203A, KR 203B) w ramach programu "Future Tire Programs" są dziś pilnie strzeżoną tajemnicą, dlatego obowiązywało embargo na wykonywanie jakichkolwiek zdjęć. Co więc mozna o nich powiedzieć dziś?

- Symulacje komputerowe każą wróżyć naszej propozycji bardzo wyśrubowanych osiągów, a ostateczny wynik potwierdzą żmudne testy, które powinniśmy zakończyć walidacją w roku 2018 lub 2019. W międzyczasie pracujemy nad kolejnymi nowościami – KR 202 PCR All Seasion i KR 504 Winter SUV – dodał Frits van der Steeges, Senior Project Manager Kenda Europe.

Sygnatury nie pozostawiają wątpliwości. Kenda ma bardzo ambitny plan umocnienia się na europejskim rynku propozycjami wysokiej jakości w korzystnej cenie. Nie bez powodu też za miejsce bliższej prezentacji nowości i testów drogowych obrano Włochy. Kraj ten uznawany jest za probierz popytu na wszelkiej maści ogumienie – począwszy od opon rowerowych, a na segmencie heavy duty skończywszy.

GALERIA ZDJĘĆ

Kenda - realizacja strategii "Focus on Europe" [ZDJĘCIA]
Kenda - realizacja strategii "Focus on Europe" [ZDJĘCIA]
Kenda - realizacja strategii "Focus on Europe" [ZDJĘCIA]
Kenda - realizacja strategii "Focus on Europe" [ZDJĘCIA]
Kenda - realizacja strategii "Focus on Europe" [ZDJĘCIA]
Kenda - realizacja strategii "Focus on Europe" [ZDJĘCIA]
Kenda - realizacja strategii "Focus on Europe" [ZDJĘCIA]
Kenda - realizacja strategii "Focus on Europe" [ZDJĘCIA]
Kenda - realizacja strategii "Focus on Europe" [ZDJĘCIA]
Kenda - realizacja strategii "Focus on Europe" [ZDJĘCIA]
Kenda - realizacja strategii "Focus on Europe" [ZDJĘCIA]
Kenda - realizacja strategii "Focus on Europe" [ZDJĘCIA]

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony