W bieżącym roku w salonach pojawił się pierwszy luksusowy SUV ze stajni Audi ? model Q7 ? oferujący użytkownikom czterostrefową, w pełni automatyczną klimatyzację. Unikalny system, zaprojektowany wspólnie przez Delphi i Audi i produkowany w zakładach Delphi, oparty jest na oddzielnych przednich i tylnych modułach ogrzewania, wentylacji i chłodzenia (HVAC) z niezależnym sterowaniem dla każdej strefy. Audi Q7 można kupić w USA i w Europie.
- Komfort to subiektywne uczucie. Każdy z nas inaczej reaguje na chłód, gorąco i ruchy powietrza. Poziom autonomii, jaki zapewnia nasz czterostrefowy moduł HVAC, jest funkcją, której bardzo domaga się rynek ? mówi Marshall Andrews, dyrektor linii produktowej klimatyzacji i chłodzenia układu napędowego w Delphi Thermal Systems. ? Daje możliwość regulacji temperatury oraz przepływu i dystrybucji powietrza, zapewniając każdemu pasażerowi tego wspaniałego pojazdu zindywidualizowany komfort cieplny.
Czterostrefowa klimatyzacja jest w Audi Q7 dodatkiem opcjonalnym. Delphi produkuje także dla tego modelu automatyczną klimatyzację dwustrefową ? dla kierowcy i pasażera. Aby sprostać wysokim wymaganiom użytkowników Audi Q7 systemy HVAC są wyposażone w doskonałej jakości lekkie wymienniki i parowniki, również produkcji Delphi. W Audi Q7 zastosowano także opracowane przez Delphi urządzenie odłączające akumulator, chroniące obwody elektryczne przed zwarciem w przypadku kolizji. Zadebiutowało ono w modelu Audi A6 z 2005 roku. W przypadku kolizji niewielki ładunek wybuchowy szybko i bezpiecznie odłącza chronione obwody, takie jak kable łączące akumulator z rozrusznikiem, alternatorem i centrami elektrycznymi. Firma Delphi stara się, aby samochody były bezpieczniejsze, bardziej przyjazne dla środowiska, bardziej ekonomiczne i wygodniejsze w użytkowaniu.
Komentarze (0)