Części i regeneracja

ponad rok temu  23.05.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Klocki Eco-Friction najlepsze w testach

Federal-Mogul Motorparts opublikował wyniki testu nisko- i bezmiedziowych klocków hamulcowych Ferodo Eco-Friction, potwierdzające ich przewagę nad produktami miedziowymi konkurencji.

Testy efektywności hamowania przeprowadzone zostały w niezależnym ośrodku badawczym MIRA w Wielkiej Brytanii. Wynika z nich, że klocki hamulcowe Ferodo Eco-Friction poprawiły o 10% siłę hamowania Volkswagena Golfa Mk6, najlepiej sprzedającego się auta w Europie. Podobne wyniki uzyskano podczas testów innych pojazdów osobowych i dostawczych.
– Testy (...) wykazały, że nasze wysokiej jakości produkty nie tylko chronią środowisko, ale również poprawiają bezpieczeństwo – mówi Jerome De Bruycker, brand marketing director z Federal-Mogul Motorparts. – Technologia Eco-Friction z wyprzedzeniem spełnia wymogi prawne zabraniające stosowania miedzi w materiałach ciernych. Miedź jest jednym z głównych składników tradycyjnych klocków hamulcowych. Nam udało się znaleźć jej substytuty, gwarantujące taką samą lub lepszą efektywność hamowania w porównaniu ze standardową, miedziową mieszanką cierną.
Podczas szczegółowych testów oceniano efektywność hamowwania bezmiedziowych klocków Eco-Friction w porównaniu z czterema konkurencyjnymi produktami, wykorzystując samochody osobowe Volkswagen Golf Mk6, Renault Captur oraz auta dostawcze Peugeot Boxer i Fiat Ducato. Klocki Eco-Friction zwiększyły siłę hamowania VW Golfa ze 100 km/h o 10% i o 17% z prędkości 115 km/h. Testy Renault Captur wykazały 10- lub 15-procentową poprawę efektywności hamowania. Podobnie było w przypadku prób hamowania Peugeota Boxera i Fiata Ducato – w ich przypadku droga hamowania skróciła się odpowiednio o 12 lub 16 metrów.

Więcej na: www.ferodo.pl

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony