Klocki hamulcowe premium Sinter Road & Track (SRT) TRW przewyższają zwykłe klocki hamulcowe pod wieloma względami. Nawet w najtrudniejszych warunkach zapewniają bezpieczne i precyzyjne hamowanie. W porównaniu ze zwykłymi klockami wykonanymi ze spieków metalowych w czasie dużych obciążeń wykazują znacznie dłuższą trwałość i dokładniejszy moment zadziałania.
Klocki przekonają nawet zaawansowanych motocyklistów wykorzystujących swoje umiejętności w amatorskich wyścigach lub na track dayach – przede wszystkim dzięki świetnej dozowalności, stałej i niezakłóconej sile hamowania (nawet przy dużych obciążeniach termicznych), doskonale wyczuwalnemu momentowi zadziałania oraz niewielkiemu naciskowi niezbędnemu do rozpoczęcia procesu hamowania.
Klocki hamulcowe SRT mają certyfikację ABE i mogą być łączone z oryginalnymi tarczami hamulcowymi, a także ze wszystkimi tarczami TRW. Bez względu na to, czy będą wykorzystywane do dynamicznej jazdy po krętych trasach, na torze wyścigowym, czy użytkowane przez posiadaczy ciężkich maszyn, np. „custom” – te ciche klocki są tak samo dobrym wyborem.
Za sprawą opatentowanej technologii NRS utrata lub rozwarstwianie materiału ciernego klocka są niemożliwe. Podstawa Sinter Road & Track (SRT) ma specjalnie wyprofilowany kształt haczyków trwale wnikający w materiał cierny i utrzymujący go nawet przy najbardziej ekstremalnych obciążeniach termicznych.
W produkcji klocków zastosowano najnowocześniejsze metody technologiczne. Mieszanka elementu ciernego ze spieku metalowego nanoszona jest w procesie spiekania na gorąco pod działaniem dużego prądu w wyniku indukcji elektrycznej. W ten sposób uzyskano doskonałą, jednolitą strukturę okładziny zapewniającą stały współczynnik tarcia aż do osiągnięcia minimum płaszczyzny ciernej. Brak spadku wydajności względem obciążenia termicznego lub stopnia zużycia, a także idealna dozowalność będą argumentami dla najbardziej wymagających kierowców.
Komentarze (0)