Wysokie i stabilne osiągi, gwarancja bezpieczeństwa, długi okres użytkowania, doskonałe właściwości akustyczne, produkty przyjazne dla środowiska... – powodów, dla których warto korzystać w produktów Raicam/Maff, jest wiele.
Jakość części oryginalnych
Produkty Raicam/Maff nie ustępują jakością częściom oryginalnym. Firma skupia się na uzyskaniu stabilnego współczynnika tarcia dla szerokiego zakresu oddziaływań, np. temperatury, prędkości, nacisku i środowiska. Matryce materiałów frykcyjnych tworzy się i testuje zgodnie z wymaganiami klientów, zwracając szczególną uwagę na potrzeby producentów pojazdów. Projektowanie i optymalizacja procesów przeprowadzane są z użyciem podejścia DOE (projektowania eksperymentów) i Wielowariantowej Analizy Danych. Produkty Raicam/Maff zapewniają stały poziom hamowania w każdych warunkach prędkości i temperatury, a wszystko to dzięki zastosowaniu nowych technologii produkcyjnych oraz wielu ulepszeniom materiałów, które nie wykazują niebezpiecznego zanikania podczas wielokrotnego hamowania. Z kolei zastosowanie specjalnych surowców pozwala na uzyskanie niskiego zużycia klocków hamulcowych i wirnika, zapewniając długie przebiegi i niskie zanieczyszczenie środowiska. Niski poziom zużycia i zanieczyszczenia są gwarancją długiego okresu użytkowania tarcz hamulcowych, okładzin szczęk, klocków i bębnów hamulcowych.
Komfort i ekologia
Firma przywiązuje szczególną wagę do tworzenia materiałów frykcyjnych, dzięki którym uzyskany został bardzo niski poziom hałasu i drgań, co z kolei przekłada się na maksymalny komfort kierowcy. Stanowiska testowe i pojazdy próbne wyposażone są w urządzenia monitorujące wszystkie parametry hamowania i dźwięku w każdych warunkach środowiskowych, m.in. w przypadku działania kierowcy pod wpływem emocji. Aby zapewnić jak najlepszą konfigurację skosów, szczelin i rodzaju ochrony przeciwhałasowej, każdy produkt jest optymalizowany.
Produkty Raicam/Maff tworzone są z uwzględnieniem oddziaływania na środowisko, a zastosowane surowce zgodne są z obowiązującymi przepisami europejskimi.
Komentarze (0)