Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  12.08.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Know-how bliżej nas

52 punkty na terenie całego kraju – kolejnych na pewno przybędzie, bo też od niedawna NordGlass urzeczywistnia założenia strategii wzmocnienia pozycji lidera na polskim rynku wymiany i naprawy szyb samochodowych. Szyby samochodowe z pewnością – lepiej naprawić niż wymienić. W ramach umowy franczyzowej partnerzy biznesowi NordGlass mogą liczyć na pełne wsparcie ze strony firmy, wypracowaną metodologię pracy, profesjonalne szkolenia techniczne i handlowe oraz opiekę Customer Care Center.

Zlokalizowana w Koszalinie firma Nord-Glass to właściciel największej i najlepiej rozpoznawalnej w Polsce sieci serwisowej, która świadczy usługi w zakresie naprawy i wymiany szyb samochodowych na terenie całego kraju oraz wiodący europejski producent szyb dla branży motoryzacyjnej. Firma od ponad 20 lat produkuje najwyższej klasy szyby czołowe do ponad 1300 najpopularniejszych modeli samochodów i dystrybuuje je w całej Europie i poza jej granicami oraz umacnia pozycję lidera rynku wymiany i naprawy szyb samochodowych. Stale rozbudowywana, największa w Polsce sieć profesjonalnych punktów serwisowych jest tego najlepszym dowodem. Z danych zebranych przez firmę NordGlass wynika, że aż 26% kierowców jeździ z uszkodzonymi szybami. Tymczasem naprawa uszkodzonej szyby w serwisach NordGlass gwarantuje niemal całkowite przywrócenie stanu szyby sprzed uszkodzenia.

- Instytut Szkła i Ceramiki stwierdził swego czasu, że naprawa uszkodzonych szyb w serwisach NordGlass to usługa, która przywraca wytrzymałość szyby samochodowej aż w 97% – mówi Jarosław Kuciński z firmy NordGlass. Podkreśla jednocześnie, że NordGlass udziela również bezterminowej gwarancji na usługi wykonane we własnych serwisach. A tych ostatnich przybywa. Od kwietnia działa 50. serwis firmy NordGlass w Polsce – we Wrocławiu. W czerwcu byliśmy uczestnikami spotkania prasowego w 51., w Krakowie. Tu też anonsowano nam najnowsze informacje z myślą o niezależnym rynku napraw.
Możliwość posiadania własnego punktu serwisowego pod szyldem NordGlass, współpraca z renomowanym producentem, który zapewnia specjalistyczne szkolenia techniczne i handlowe, dopływ klientów indywidualnych i korporacyjnych oraz specjalistyczny know-how to tylko niektóre zalety kooperacji z marką NordGlass dla franczyzobiorców z Polski.


- Firma NordGlass gwarantuje możliwość przystąpienia do sieci franczyzowej zarówno dużym punktom serwisowym, jak i lokalnym przedsiębiorcom – głównie z branży motoryzacyjnej, którzy chcą wzbogacić prowadzoną działalność o usługi wymiany i naprawy szyb samochodowych. Uzupełnienie dotychczasowej oferty jest dla nich szansą na większą dywersyfikację zakresu działań, zdobycie nowych klientów indywidualnych i korporacyjnych, a co za tym idzie bardziej stabilny i rozwojowy biznes we współpracy z uznaną marką z branży motoryzacyjnej – wyjaśniała Katarzyna Skotnicka, NordGlass Sp. z o.o. - W ramach umowy franczyzowej partnerzy, prowadzący filie pod szyldem NordGlass, otrzymują pełne wsparcie ze strony Customer Care Center. Wypracowane standardy obsługi, zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacji, przekazywane są franczyzobiorcom podczas dedykowanych szkoleń technicznych i handlowych. Dzięki podpisanym umowom na likwidację szkód szybowych także partnerzy firmy NordGlass, już na starcie działalności, otrzymują dostęp do klientów towarzystw ubezpieczeniowych i segmentu korporacyjnego. Stwarza to niezwykle atrakcyjne perspektywy rozwoju i poszerzenie dotychczasowego grona klientów o największe przedsiębiorstwa oraz floty zarządzane zewnętrznie lub przez utrzymujące je firmy.
W drugiej części spotkania urządzono pokazy wymiany szyb, napraw punktowych i hydrofobizacji. Punkty naprawcze pracują tu w oparciu o renomowaną chemię produkowaną przez koncern Sika. Do naczelnych zasad należy bowiem stosowanie produktów pochodzących wyłącznie od dostawców posiadających odpowiednie referencje, właściwie udokumentowane parametry techniczne oferowanych materiałów montażowych, a w szczególności od dostawców, którzy gwarantują dostateczne wsparcie techniczne swoim odbiorcom.

- Przyjętym przez nas standardem jest również dokumentowanie prowadzonych prac. Każda wymiana szyby dokonywana w punktach sieci montażowej NordGlass jest rejestrowana, zaś przechowywane informacje dotyczą między innymi parametrów i numerów charakterystycznych partii kleju i innych środków chemicznych użytych do montażu – zwracał uwagę Grzegorz Wroński, trener techniczny NordGlass. - Z doświadczenia wiem, że często zdarza się, że podczas wycinania starej szyby przez niedoświadczonych fachowców zniszczeniu ulegają listwy ozdobne, powłoki lakiernicze w rejonie klejenia i niestety również karoseria wokół szyby. Prezentując z kolei metodę napraw szyb, mocno akcentowano rolę etapów przygotowawczych i poprzedzających operacje techniczne. Przykładowo, specjaliści NordGlass dbają, by samochód spędził w pomieszczeniu serwisu na tyle dużo czasu, by temperatura szyby wyrównała się i ustabilizowała – co jest szczególnie ważne zimą. Na porządku dziennym są czujniki temperatur i… stoper.

Sporo czasu poświęcono metodzie hydrofobizacji. Po nałożeniu powłoki hydrofobowej przez specjalistów NordGlass uzyskujemy lepszą widoczność podczas prowadzenia samochodu, zwłaszcza w trudnych warunkach atmosferycznych lub w nocy. Woda samoczynnie spływa z powierzchni szyby, nie pozostawiając smug i zanieczyszczeń. Powłoka hydrofobowa zmniejsza aż o 70% podatność na zabrudzenia i poprawia ostrość widzenia, wygładzając powierzchnię szyby czołowej. Dzięki temu o 60% zmniejsza się konieczność używania płynu do spryskiwaczy. Efekt „niewidocznej wycieraczki” jest widoczny już przy prędkości 60-70 km/h i charakteryzuje się swobodnym spływaniem wody, co ma zbawienny wpływ na widoczność.

Rafał Dobrowolski
Fot. R. Dobrowolski


B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony