Paliwa i oleje

4 miesiące temu  22.07.2024, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Kolejne wyróżnienie dla Shell Helix

Marka Shell Helix została uhonorowana prestiżową nagrodą „Lider XX-lecia”, przyznaną w ramach ogólnopolskiego plebiscytu „Laur Konsumenta/Klienta” z okazji 20. edycji programu.

Ogólnopolski plebiscyt „Laur Konsumenta/Klienta” wyłania najpopularniejsze wśród polskich użytkowników produkty i usługi. Elitarne wyróżnienie „Lider XX-lecia” to nagroda stworzona z myślą o markach, produktach, usługach, które podczas minionych edycji programu „Laur Klienta/Konsumenta” osiągały najwyższe pozycje, poparte dodatkowo najnowszym wynikiem sondażu.
Najnowsza nagroda dla Shell Helix przyznana została przez Redakcyjną Kapitułę Konkursową, która w swojej ocenie wzięła pod uwagę popularność marki na polskim rynku oraz w projekcie „Laur Klienta/Konsumenta” na przestrzeni ostatnich 20 lat. Analiza obecności marki w konkursie dokonana została ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich głosów oddanych na markę przez konsumentów w ogólnopolskim sondażu.
Jak podano w uzasadnieniu, jubileuszowe wyróżnienie w postaci godła „Laur Klienta/Konsumenta – Lider XX-lecia (2004-2024)” jest ukoronowaniem wieloletnich sukcesów i wyrazem szczególnego uznania. Shell Helix należy do marek, które utrzymują zaufanie swoich klientów na najwyższym poziomie i nieustannie dbają o podnoszenie jakości produktów oraz usług, a przy tym sukcesywnie zdobywają największą liczbę głosów w ogólnopolskim głosowaniu.
– Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że przez ostatnie 20 lat byliśmy obdarzani tak wielkim zaufaniem ze strony polskich kierowców i mechaników samochodowych – komentuje Łukasz Radzymiński, dyrektor sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony