Spotkanie poprowadzili przedstawiciele koncernu: Alois Ludwig – prezes zarządu ZF Friedrichshafen AG, Manfred Filko – dyrektor zarządzający na Europę Środkowo-Wschodnią, Harald Brix – dyrektor sprzedaży oraz Peter Rothenhöfer – dyrektor Przedstawicielstwa ZF Friedrichshafen AG na Polskę. Spotkanie rozpoczęła prezentacja historii firmy ZF, która w 2015 roku będzie obchodziła swoją setną rocznicę. Zaproszeni gości mieli także okazję poznać pełną gamę produktów koncernu dostępnych w Polsce. Druga część konferencji została w całości poświęcona polskiemu rynkowi części zamiennych. Poza analizą poziomu sprzedaży w ostatnich latach, Peter Rothenhöfer zaprezentował również plany rozwoju Przedstawicielstwa ZF Friedrichshafen AG w Polsce w najbliższych latach, w tym nacisk na rozwijanie sieci warsztatów partnerskich Original Sachs Service (OSS).
- Głównym celem programu OSS jest poszerzanie praktycznej wiedzy fachowej mechaników. Cieszymy się, że możemy przekazywać międzynarodowy know-how ZF również na polskim rynku – powiedział Peter Rothenhöfer. Z funkcjonujących obecnie na terenie Polski 3000 partnerskich punktów serwisowych, 730 to warsztaty OSS. Liczba ta, według założeń koncernu, z roku na rok ma rosnąć. W nadchodzącym roku liczba autoryzowanych punktów Original Sachs Service zostanie zwiększona do 1000 warsztatów.
Firma ZF Friedrichshafen AG zorganizowała spotkanie poświęcone rynkowi części zamiennych. Wzięli w nim udział najważniejsi strategiczni partnerzy firmy, zajmujący się dystrybucją części do pojazdów osobowych i ciężarowych na terenie Polski: Inter Cars, Inter Team, Fota, Inter Parts, Autos, Bronowski, Auto-Zatoka, Hart, Suder&Suder oraz Auto Euro.
Komentarze (0)