![Nowa książka](https://warsztat.pl/img/artykuly/58357_nowa-ksiazka_1.jpg?dta=1488148779)
Książka będzie prezentować nowe, nieomawiane w wydawnictwie z 2009 roku techniki sprzedaży i komunikacji z klientem. Dobór zagadnień został dokonany na podstawie opinii uczestników szkoleń organizowanych przez Motomarketing.pl. W książce będą przedstawione scenki, w których pracownik serwisu obsługując klienta, pełni funkcję handlowca. Scenki te będą omówione przez specjalistów zajmujących się procesem obsługi i technikami sprzedaży.
Osoby, które nie otrzymają książki (nakład „Nowoczesnego Warsztatu” jest znacznie większy niż nakład książki), mogą kupić to i inne wydawnictwa na stronie www.motomarketing.pl. Uzupełnieniem książki są szkolenia ze sprzedaży i wywierania wpływu na klienta, otwarte dla wszystkich warsztatów, które odbędą się 15 i 16 listopada br.
Więcej informacji na stronie Motomarketing.pl.
Komentarze (0)