Motomarketing.pl wydał książkę pod tytułem „Vademecum szefa serwisu motoryzacyjnego”.
Książka autorstwa Macieja Brzezińskiego to pozycja dla: właścicieli niewielkich serwisów motoryzacyjnych, szefów małych oraz średnich warsztatów autoryzowanych i niezależnych, a także dla osób, które na co dzień nie zajmują się zarządzaniem warsztatem, lecz ze względu na swoje stanowisko nadzorują pracę szefów serwisów.
Wśród poruszanych zagadnień znalazły się m.in.: organizacja pracy w serwisie, motywowanie finansowe i pozafinansowe pracowników, delegowanie zadań, wskaźniki przeznaczone do monitorowania działalności warsztatu, etapy procesu obsługi klienta i naprawy pojazdu, jak również zarządzanie finansami (analiza kosztów i przychodów, koszt roboczogodziny, stawka za roboczogodzinę, próg rentowności).
Nie trzeba czytać tej książki „od deski do deski”. Wystarczy zajrzeć do spisu treści i wybrać interesujące zagadnienie, opisane w danym podrozdziale.
– To formalnie drugie wydanie tej książki, nieco zmienione i poprawione, lepiej zredagowane i opublikowane na nowo. Ale to wciąż „świeża” pozycja, bo jej premiera miała miejsce w połowie 2021 r., a wcześniej nie było jej w naszej ofercie – mówi Maciej Matczak z Motomarketing.pl.
Więcej informacji można znaleźć w sekcjach Sklep i Blog na stronie www.motomarketing.pl. Nakład jest ograniczony.
Komentarze (0)