Zużycie jednego z elementów gumowo-metalowych w ramieniu sterującym lub wahaczu wzdłużnym tylnej osi w pojeździe opartym na platformie EUCD zazwyczaj powoduje konieczność wymiany całego ramienia lub wahacza. Nowe połączenia gumowo-metalowe marki Lemförder mogą natomiast zostać zakupione i wymienione oddzielnie. Rozwiązanie to jest obecnie dostępne dla wybranych modeli Forda i Volvo. W przypadku Forda są to modele: S-Max i Galaxy (produkowane od 2006 roku) oraz Mondeo (od 2007). W przypadku Volvo są to modele: XC 70, V70 (od 2007), XC 60 (od 2008) oraz S60 i V60 (od 2010). Poza samochodami opartymi na platformie EUCD, elementy te dostępne są również dla Forda Mondeo Turnier (modele produkowane w latach 2000-2007).
Stosowanie wysokiej jakości części gumowo-metalowych w układzie zawieszenia ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo i dynamikę jazdy – zwłaszcza podczas gwałtownych manewrów skręcania i omijania, jazdy po wyboistych drogach oraz hamowania.
Aktualna oferta marki Lemförder dostępna jest w internetowym katalogu Web- Cat pod adresem: www.zf.com/services/catalog.
Firma ZF Services, część ZF Friedrichshafen AG, wprowadziła do swojej oferty nowe, dostępne osobno tuleje gumowo-metalowe marki Lemförder. Mogą być one stosowane podczas naprawy tylnego zawieszenia we wszystkich pojazdach osobowych opartych na platformie EUCD (m.in. Ford Mondeo czy Volvo V70). Zakres oferowanych w ten sposób oryginalnych produktów Lemförder będzie stale poszerzany.
Komentarze (0)