Wydarzenia

10 godzin temu  16.06.2025, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

Limitowane lakiery Toyoty Hilux

Paleta lakierów legendarnego pick-upa została wzbogacona o kolejne pozycje. Toyota Hilux z napędem Mild-hybrid 48V ze zelektryfikowanym układem napędowym jest teraz dostępna w limitowanych kolorach nadwozia – żywej czerwieni Chilli Red oraz metalizowanej, głębokiej zieleni Dark Green Mica.

Paleta lakierów oferowanych w modelu Hilux liczy dziewięć standardowych opcji, a dla odmiany z układem Mild-hybrid 48V wprowadzono dwa dodatkowe limitowane kolory nadwozia. Oferta ikony bezdroży została wzbogacona o elegancki, metalizowany lakier Dark Green Mica (3200 zł) podkreślający terenowy rodowód modelu oraz lakier Chilli Red (dostępny bez dopłaty). Ciemnozielony odcień można zamówić dla aut z 2025 roku produkcji, a żywą czerwień dla samochodów z rocznika 2024.

Gamę Toyoty Hilux Mild-hybrid 48V otwiera wersja Active. Standardem w niej są 17-calowe felgi aluminiowe, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, 8-calowy ekran systemu multimedialnego Toyota Smart Connect, interfejsy Apple CarPlay i Android Auto, podgrzewane fotele przednie, inteligentny kluczyk, podgrzewane i elektrycznie składane lusterka zewnętrzne, chromowane klamki, lusterka oraz listwy drzwi.

Ostatnie egzemplarze z rocznika 2024 w wersji Executive wyposażone w napęd Mild-hybrid 48V kosztują od 177 400 zł netto. W tej odmianie Hilux jest dodatkowo wyposażony w 18-calowe felgi aluminiowe, podgrzewane fotele tylne, przednie i tylne czujniki parkowania, monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (PVM), nawigację satelitarną z trzyletnią aktualizacją map.

Topowy wariant Invincible z 2024 roku produkcji ze zelektryfikowanym układem napędowym kosztuje od 196 400 zł netto. W tym wydaniu auto zyskuje czarne 18-calowe felgi aluminiowe, skórzaną tapicerkę z perforacją w kolorze czarnym z szarymi akcentami, fotel kierowcy z elektryczną regulacją stopnia pochylenia, system Premium Audio JBL z 9 głośnikami, dodatkowe oświetlenie wnętrza diodami LED, a z zewnątrz wyróżnia się szarym kolorem tylnego zderzaka, chromowaną wstawką atrapy chłodnicy oraz czarnymi listwami drzwi.
Elektryfikacja bez kompromisów

Zelektryfikowany Hilux to pełnoprawne auto terenowe, a zastosowanie 48-woltowego napędu Mild-hybrid 48V wpłynęło na płynniejszą oraz cichszą pracę wysokoprężnego, turbodoładowanego silnika 2.8 D-4D, który wytwarza teraz 204 KM (150 kW) mocy przy 3 400 obr./min oraz imponujący moment obrotowy 500 Nm w zakresie od 1 600 do 2 800 obr./min. Elektryfikacja Hiluxa pozytywnie wpłynęła również na osiągi na drodze i w terenie. Z pomocą nowego konwertera DC/DC bateria może dostarczyć dodatkowo do 12 kW mocy i 65 Nm momentu obrotowego w trakcie przyspieszania. Pozwoliło to na obniżenie o 20 procent prędkości biegu jałowego silnika z 720 obr./min do 600 obr./min, a to z kolei zwiększyło zdolność Hiluxa do pokonywania przeszkód.

Fot. Toyota

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony