W grudniu ub. roku odbyło się spotkanie zorganizowane przez Targi Lipskie Polska, na którym zaprezentowano tegoroczne trio targowe, czyli targi AMITEC, AMICOM i AMISTYLE. Słynne motoryzacyjne targi lipskie, znane pod nazwą AMI, od 2010 roku przechodzą z cyklu corocznego w cykl dwuletni. Nie oznacza to jednak, że w latach nieparzystych nie będzie działo się nic. W tym roku, w dniach 9-13 kwietnia, organizatorzy zaplanowali imprezę złożoną z trzech zakresów tematycznych. Trio motoryzacyjne, które można będzie oglądać w trzech halach targów lipskich, to targi tematyczne, podzielone na części: AMITEC, AMICOM i AMISTYLE, nawiązujące bezpośrednio do jakże dobrze znanych nam targów AMI. Targowe trio motoryzacyjne – jak lubią nazywać to przedsięwzięcie organizatorzy – spodziewa się ok. 350 wystawców z kilkunastu krajów. Odwiedzających będzie ok. 70 tys., z czego dużą część, bo aż ok. 10 tys. osób, stanowili będą Polacy. Całość targów koncentruje się głównie na sektorze „after sales”, czyli części posprzedażnej.
- Oprócz samej części targowej, przewidzianych jest również wiele innych atrakcji. Są to szkolenia, prezentacje, wykłady, konkurs car-audio i driftu, strefy klubów miłośników marek, wystawy pokazowe – mówi Marzena Kuropieska, dyrektor Targi Lipskie Polska. - Oznacza to, że każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie. W tym roku, w hali szklanej, łączącej trzy hale główne, prezentować będziemy wystawę o nazwie „Najpiękniejsza komora silnika”, która na pewno wzbudzi duże zainteresowanie. Swoje niesamowicie przygotowane samochody pokaże 30 uczestników wystawy.
AMITEC: warsztaty, części, serwis
W nadchodzącym roku lipski AMITEC wydaje się być jedną z najważniejszych pozycji w kalendarzu, jeśli chodzi o prezentację wyposażenia warsztatowego, stacji serwisowych, części zamiennych i pielęgnacji auta. W tej części targów organizatorzy spodziewają się ok. 200 wystawców, ulokowanych na powierzchni 10 tys. m2. To już 14. edycja AMITEC, jednak po raz pierwszy zobaczymy tę część targów oddzielnie od matczynych AMI.
- Czołowi producenci i hurtownicy, tacy jak: ad AUGROS, Berner, Forch, HAWEKA, KS Tools, Magneti Marelli, MAPCO, Achwenker, Snap-on-Tools, Techmess czy Würth, zaprezentują w Lipsku swoje nowości, aktualne trendy i usługi. Oczywiście, również różnorodni inni wystawcy zadbają o bardzo bogatą ofertę targową – zachęca dyrektor Kuropieska.
AMICOM: audio, multimedia, nawigacja
Dla targów AMICOM to będzie druga edycja. Pierwsza – zeszłoroczna – przyniosła 96 wystawców z dziesięciu krajów, rozmieszczonych na powierzchni 12 tys. m2. W nadchodzącym roku organizatorzy kwietniowego przedsięwzięcia przewidują ok. 110 firm, które będą chciały pokazać swoją ofertę szerokiej publiczności. Powierzchnia przewidziana na tę część targów to 8 tys. m2. Dla odwiedzających przygotowano nie tylko propozycje innowacyjnych produktów w dziedzinie audio, infotainment czy nawigacji, ale również atrakcyjny program ramowy. Swoje propozycje pokażą takie firmy, jak: AIV, Audio Design, ALPINE, Audio SYSTEM, Hama, JVC, Kenwood, Getectronic, CAMOS, Magnat czy Pioneer.
AMISTYLE: wyposażenie, tuning, akcesoria
Debiutująca część targów – targi AMISTYLE – to przedsięwzięcie nastawione głównie na odbiorcę indywidualnego, czyli tzw. osoby prywatne. Główny zakres tematyczny, który będzie można zgłębić odwiedzając halę AMISTYLE, to tuning i personalizacja samochodu (zarówno optyczne, jak i mechaniczne), części, wyposażenie dodatkowe samochodu, budowa złożonych projektów tuningowych i przygotowanie samochodu do napędu elektrycznego. Organizatorzy spodziewają się ok. 200 wystawców w tej części targowego trio motoryzacyjnego.
Artur Ostaszewski
- Oprócz samej części targowej, przewidzianych jest również wiele innych atrakcji. Są to szkolenia, prezentacje, wykłady, konkurs car-audio i driftu, strefy klubów miłośników marek, wystawy pokazowe – mówi Marzena Kuropieska, dyrektor Targi Lipskie Polska. - Oznacza to, że każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie. W tym roku, w hali szklanej, łączącej trzy hale główne, prezentować będziemy wystawę o nazwie „Najpiękniejsza komora silnika”, która na pewno wzbudzi duże zainteresowanie. Swoje niesamowicie przygotowane samochody pokaże 30 uczestników wystawy.
AMITEC: warsztaty, części, serwis
W nadchodzącym roku lipski AMITEC wydaje się być jedną z najważniejszych pozycji w kalendarzu, jeśli chodzi o prezentację wyposażenia warsztatowego, stacji serwisowych, części zamiennych i pielęgnacji auta. W tej części targów organizatorzy spodziewają się ok. 200 wystawców, ulokowanych na powierzchni 10 tys. m2. To już 14. edycja AMITEC, jednak po raz pierwszy zobaczymy tę część targów oddzielnie od matczynych AMI.
- Czołowi producenci i hurtownicy, tacy jak: ad AUGROS, Berner, Forch, HAWEKA, KS Tools, Magneti Marelli, MAPCO, Achwenker, Snap-on-Tools, Techmess czy Würth, zaprezentują w Lipsku swoje nowości, aktualne trendy i usługi. Oczywiście, również różnorodni inni wystawcy zadbają o bardzo bogatą ofertę targową – zachęca dyrektor Kuropieska.
AMICOM: audio, multimedia, nawigacja
Dla targów AMICOM to będzie druga edycja. Pierwsza – zeszłoroczna – przyniosła 96 wystawców z dziesięciu krajów, rozmieszczonych na powierzchni 12 tys. m2. W nadchodzącym roku organizatorzy kwietniowego przedsięwzięcia przewidują ok. 110 firm, które będą chciały pokazać swoją ofertę szerokiej publiczności. Powierzchnia przewidziana na tę część targów to 8 tys. m2. Dla odwiedzających przygotowano nie tylko propozycje innowacyjnych produktów w dziedzinie audio, infotainment czy nawigacji, ale również atrakcyjny program ramowy. Swoje propozycje pokażą takie firmy, jak: AIV, Audio Design, ALPINE, Audio SYSTEM, Hama, JVC, Kenwood, Getectronic, CAMOS, Magnat czy Pioneer.
AMISTYLE: wyposażenie, tuning, akcesoria
Debiutująca część targów – targi AMISTYLE – to przedsięwzięcie nastawione głównie na odbiorcę indywidualnego, czyli tzw. osoby prywatne. Główny zakres tematyczny, który będzie można zgłębić odwiedzając halę AMISTYLE, to tuning i personalizacja samochodu (zarówno optyczne, jak i mechaniczne), części, wyposażenie dodatkowe samochodu, budowa złożonych projektów tuningowych i przygotowanie samochodu do napędu elektrycznego. Organizatorzy spodziewają się ok. 200 wystawców w tej części targowego trio motoryzacyjnego.
Artur Ostaszewski
Komentarze (0)