Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Łożyska NTN-SNR do kół
NTN-SNR to wiodąca firma na rynku motoryzacyjnym. Wszyscy najwięksi producenci polegają na ich ekspertyzach, a obecnie większość pojazdów w Europie jest wyposażona w technologie firmy NTN-SNR.

16641 left Dzięki rewelacyjnej jakości, wprowadzaniu na rynek wielu innowacji oraz doświadczeniu NTN-SNR stał się dobrym wyborem dla największych fabryk pojazdów na świecie oraz jednym z preferowanych partnerów na rynku wtórnym. Firma jest znana z wprowadzania wyjątkowych rozwiązań, takich jak np. system ASB – koncepcja dla łożysk do kół. Od wypuszczenia łożyska z system ASB na rynek w 1997 roku technologia ASB stała się częścią dziesięciu najlepiej sprzedających się samochodów w Europie. Łożysko ASB do koła wyposażone jest w magnetycznie zakodowane uszczelnienie, z serią północnych i południowych pól. Aktywny czujnik dostarcza cyfrowy sygnał zgodnie z prędkością koła, a informacja przesyłana jest do komputera pojazdu celem kontroli takich systemów, jak: ABS, ESP, HDC, GPS itd. NTN-SNR został wybrany jako specjalny partner producentów samochodów ze względu na możliwości innowacyjne. Dzisiaj produkcja łożysk z czujnikiem ASB osiągnęła 100 000 sztuk dziennie.

Firma łączy siłę międzynarodowej grupy NTN z korzyściami płynącymi z bliskiej współpracy z producentami i inżynierami, klientami oraz dostawcami sprzętu w Europie. Dysponuje centrami badawczymi, biurami projektowymi, ośmioma zakładami produkcyjnymi i dwoma centrami logistycznymi w Europie. Warunki sprzedaży oraz warunki techniczne gwarantują firmie obecność na rynkach lokalnych, co umożliwia optymalne reagowanie na potrzeby swoich klientów w możliwie najkrótszym czasie.

16642 right NTN-SNR jest głównym dostawcą łożysk dla fabryk samochodów Renault, a także dla VW, Audi i Mercedesa. Firma uzyskała we wrześniu 2011 roku tytuł Głównego Dostawcy grupy PSA Peugeot Citroën. Wydarzenie to jest zwieńczeniem ponad 30 lat współpracy między obiema grupami. Historia współpracy między NTN-SNR i PSA Peugeot Citroën sięga daleko wstecz – w łożyska produkcji SNR był już wyposażony model 2 CV… z roku 1957! W ciągu ostatnich 30 lat stosunki między dawną filią Renault a producentem tylko się pogłębiły. NTN-SNR jest teraz jej największym dostawcą łożysk do kół, skrzyń biegów i zawieszenia. Grupa PSA jest z kolei jednym z trzech największych klientów firmy NTN-SNR w sektorze samochodowym.

NTN-SNR oferuje m.in. kompletne grupy produktowe zestawów i łożysk do kół:
- ponad 400 łożysk pojedynczych do kół;
- prawie 1200 zestawów łożysk do kół;
- zestawy łożysk do hamulców montowanych z łożyskiem NTN-SNR.

NTN-SNR na rynku wtórnym łożysk do kół pokrywa ponad 95% europejskiego zapotrzebowania rynku samochodowego, oferując zestawy łożysk do około 50 marek samochodów.

Łożyska pojedyncze
Obecnie grupa produktów łożysk składa się z ponad 400 pojedynczych łożysk do kół i wciąż się rozrasta, aby sprostać wymogom rynku. Poczynając od łożysk standardowych, po łożyska specjalne, NTN-SNR oferuje:
- łożyska stożkowe,
- łożysko dwurzędowe (Gen 1),
- łożysko z piastą (Gen 2),
- łożysko z kołnierzem (Gen 2),
- łożysko z podwójnym kołnierzem (Gen 3).

Zestawy łożysk do kół
NTN-SNR oferuje 900 zestawów łożysk do kół oraz utworzył dla nich specjalny system referencji. Na przykład: R155.63. Wszystkie zestawy zaczynają się na R1 (od Roue – po francusku koło). Cyfra 1 pochodzi od pierwszej grupy produktowej NTN-SNR, 55 to marka samochodu, a 63 sufix.

Dlaczego zestaw?
- Zawiera wszystkie części niezbędne do wymiany.
- W magazynie to tylko jedna część.
- Łatwiej kontrolować magazyn.

Zestawy NTN-SNR zawierają różne części, w zależności od samochodu, który będzie naprawiany. Zestaw łożyska może być wyposażony w takie części, jak: pierścień, nakrętka, pierścień zabezpieczający i zawleczka.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ Boss 1 ponad rok temu Witam. Kupiłem łożysko koła do Audi A6 firmy SNR ale w opakowaniu było łożysko SKF Italy. Czy to normalne czy że wybieram SNR a dostaję SKF? Czy to nie jakaś podróba?
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony