
Nazwa sieci warsztatowej
Magneti Marelli Checkstar
Nazwa podmiotu organizującego sieć
Marelli Aftermarket Poland Sp. z o.o.
Określenie działalności
Działalność serwisów zrzeszonych w sieci Checkstar polega na kompleksowej obsłudze samochodów osobowych i dostawczych.
Liczba zrzeszonych członków
114
Rodzaj usług
W zależności od specjalizacji warsztaty świadczą usługi z zakresu: elektryki, mechaniki, klimatyzacji, diesla, układów hamulcowych, wymiany oleju, wulkanizacji. Obsługa samochodów elektrycznych i hybrydowych.
Korzyści z członkostwa w sieci
Udział w akcjach promocyjnych MM, nieodpłatna wizualizacja warsztatu, pomoc techniczna, reklama na stronie www z lokalizatorem, dostęp do katalogów, atrakcyjne rabaty na wyposażenie warsztatowe, program lojalnościowy (obrót zamieniany na punkty), dostęp do strefy internetowej Checkstar ze wsparciem technicznym oraz marketingowym, rabat na szkolenia, pakiet nieodpłatnych szkoleń, kompleksowa oferta dla serwisów chcących rozszerzyć zakres usług o np. obsługę samochodów elektrycznych i hybrydowych czy obsługę automatycznych skrzyń biegów.
Zobowiązania członków
Uczestnicy sieci zobowiązani są do posiadania aktualnego oprogramowania urządzenia diagnostycznego MM, do podnoszenia kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez MM, posiadania aktualnej licencji programu warsztatowego
Autodata lub Retis oraz do wykazywania obrotu na częściach i wyposażeniu MM.
Struktura zarządzania siecią
Zarządzanie siecią odbywa się we współpracy z dystrybutorami MM.
Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Poczta elektroniczna, poczta tradycyjna, SMS, newslettery, coroczne spotkania.
Dostawy i czas realizacji
Obsługa sieci odbywa się poprzez dystrybutorów, czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dystrybutorów.
Plany rozwoju
Planujemy rozwój sieci poprzez otwieranie nowych warsztatów, a także zwiększenie częstotliwości i rozszerzenie tematyki szkoleń w naszym centrum szkoleniowym.
Warunki przystąpienia do sieci
- Zaktualizowane urządzenie diagnostyczne Magneti Marelli.
- Urządzenie do klimatyzacji lub stół probierczy.
- Minimalny obrót na poziomie 15 000 zł netto rocznie (części + wyposażenie), 2 stanowiska obsługowe, podłączenie do internetu.
- Kącik klienta, Retis lub Autodata.
- Wizualizacja serwisu (dostarczana przez MM), uczestnictwo w szkoleniach (min. 3 w roku).
Koordynator sieci
Szymon Latos
specjalista ds. rozwoju sieci Checkstar
Marelli Aftermarket Poland Sp. z o.o.
plac pod Lipami 5
40-476 Katowice
tel. 602 492 200
szymon.latos@marelli.com
www.magnetimarelli-parts-and-services.pl/checkstar
Komentarze (0)