Traktor, autobus, ładowarka kołowa oraz samochód ciężarowy – o tym, który z tych pojazdów ma zostać przebudowany, mogą od stycznia 2016 r. decydować uczestnicy kampanii „Dla wszystkich, którzy kochają maszyny” marki Mann-Filter.
Prezenterka telewizyjna i mechatronik samochodów ciężarowych Lina van de Mars oraz ekspert samochodowy Jo Scholz dokonają profesjonalnego przeobrażenia wybranego samochodu na zakończenie europejskiej kampanii ciężarowej. Następnie odbędzie się licytacja maszyny z przeznaczeniem środków na cele charytatywne.
Swojego faworyta spośród czterech wymienionych pojazdów można wybierać od 11 stycznia 2016 r. na stronie internetowej www.we-love-machines.com. Pojazd, który okaże się najpopularniejszy, trafi w ręce fachowców. Wtedy Lina van de Mars i jej partner Jo Scholz z firmy Jo’s KFZ Service w Berlinie zabiorą się za jego przebudowę.
- Lina van de Mars i Jo Scholz zachwycają się wszystkim, co ma cztery koła i dlatego idealnie pasują do naszej nowej kampanii skierowanej do wszystkich, którzy kochają maszyny – mówi Jörg Engels, dyrektor ds. zarządzania marką na rynku samochodowych części zamiennych firmy Mann+Hummel.
Śledzić i komentować przeobrażenie pojazdu oraz przebieg kampanii można na kanałach firmy Mann-Filter w mediach społecznościowych: na Facebooku (www.facebook.com/mannfilter) i YouTubie (www.youtube.com/user/MANNFILTERde).
Komentarze (0)