Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Michelin

wyróżniony

Michelin Polska po raz drugi z rzędu otrzymał Nagrodę Satysfakcji Klientów “Gold Standard” w kategorii “opony samochodowe” w sektorze “motoryzacja”, dystansując innych producentów opon. Również w ubiegłym roku Michelin zdobył najwyższe wyróżnienie w programie Gold Standard w sektorze “motoryzacja”. W tym roku w sektorze “motoryzacja” wyróżnienie to przypadło tylko dwóm markom - oprócz Michelin nagrodzono również firmę Volkswagen w kategorii “samochody”. Michelin uzyskał pięć gwiazdek, co potwierdza, że klienci kupujący opony tej marki odczuwają pełną satysfakcję z zakupionego produktu. Jak wynika z badań, klienci oceniający markę Michelin oprócz ogólnej satysfakcji z opon Michelin doceniają również cenę, właściwości jezdne, bezpieczeństwo, jakość, a także dopasowanie opon do swoich oczekiwań.

- Nie jesteśmy zdziwieni, że nasze opony po raz kolejny zostały tak wysoko ocenione przez użytkowników. Wynika to między innymi z wyjątkowo długiej żywotności naszych opon, na przykład Michelin Energy Saver przejeżdża średnio o 40 proc. więcej kilometrów niż opony naszych głównych konkurentów, czego dowodzą wyniki przeprowadzonych niezależnych testów – powiedział Arkadiusz Przydatek, rzecznik prasowy Michelin Polska. Gold Standard jest programem certyfikującym i dotyczy produktów sprzedawanych na polskim rynku. Podstawowym celem programu jest zbadanie satysfakcji klientów, będących użytkownikami wybranych produktów i usług. Program nie obejmuje testów produktów ani porównań technicznych - badani są wyłącznie użytkownicy danego produktu lub usługi, a badania odpowiadają przyjętym na rynku światowym standardom badawczym. Zgodnie z zasadami i metodologią Gold Standard, pięć gwiazdek oznacza pełną satysfakcję klientów, cztery gwiazdki – wynik powyżej oczekiwań, trzy gwiazdki – standard, a dwie gwiazdki to wynik poniżej oczekiwań. Badanie zostało przeprowadzone przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie 580 Polaków powyżej 15 roku życia w formie wywiadów bezpośrednich, przy użyciu techniki elektronicznej ankiety CAPI (Computer Assisted Personal Interview). Podczas badania oceniano produkty i usługi w 7 kategoriach i 31 podkategoriach.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony