Likwidacja szkody zarządzana przez smartfon? Tak, dzięki aplikacji Warta Mobile, która właśnie wchodzi na rynek.
Warta Mobile to mobilny asystent likwidacji szkody, który umożliwia klientom Warty stałą (i większą) kontrolę nad procesem likwidacyjnym i wpływ na jego przebieg. To pierwsza taka aplikacja w Polsce i jedna z pierwszych w Europie.
- Korzystając z aplikacji Warta Mobile klient ma wgląd w swoją sprawę z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie – mówi Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu Warty. - Może też szybko komunikować się z nami.
Warta Mobile pozwala klientowi na bieżąco sprawdzać, co dzieje się w jego sprawie – dzięki komunikatom „push” wie, jakie działania podejmuje likwidator i jakich działań ewentualnie oczekuje od niego. Może też kontaktować się z likwidatorem poprzez messengera. Aplikacja ułatwia też wymianę dokumentów pomiędzy klientem i Wartą.
- Wystarczy zrobić telefonem zdjęcie dokumentu, czy uszkodzeń samochodu i wysłać za pośrednictwem aplikacji – wyjaśnia Emil Krajewski, lider projektu. - Oznacza to koniec skanowania, faksowania i wysyłania pocztą dokumentów do ubezpieczyciela, bo do wykonania wszystkich czynności wystarczy smartfon.
Co istotne, aplikacja zintegrowana jest z systemem do zarządzania likwidacją szkód, zatem każdy przesłany dokument jest automatycznie umieszczany w elektronicznej teczce szkodowej klienta, umożliwiając likwidatorowi natychmiastowe działanie. Za pomocą aplikacji można też przeprowadzić oględziny szkody on-line – również za pomocą smartfona.
Warta Mobile to aplikacja dla klientów likwidujących w Warcie szkody ze wszystkich ubezpieczeń indywidualnych – komunikacyjnych, mieszkaniowych, podróżnych, osobowych itd. Warunkiem skorzystania z aplikacji jest posiadanie smartfona w systemie iOS lub Android. Link do sklepu z bezpłatną aplikacją wysyła do klienta konsultant, do którego zgłoszona została szkoda.
Komentarze (0)