Oba oleje to wynik procesu reformulacji, niezbędnej do uzyskania produktów spełniających nowe, podwyższone wymagania jakościowe dla klasy A3/B4 wg ACEA. Oleje, tak jak inne produkty należące do linii Thermal Control, przeznaczone są do stosowania w większości samochodów mających od 4 do 10 lat, czyli takich, jakich na polskich drogach jest najwięcej. Dla kierowców tych pojazdów – dotychczasowych użytkowników olejów syntetycznych LOTOS, zastosowanie nowych produktów oznacza przede wszystkim wyższą czystość silnika i, jeśli występują, mniejsze dolewki w czasie eksploatacji pomiędzy wymianami.
- To naturalny proces – wyjaśnia Jacek Matracki, dyrektor handlowy spółki LOTOS OIL SA. - Rynek i użytkownicy samochodów premiują tylko tych, którzy potrafią sprostać szybko zmieniającym się wymaganiom jakościowym i technologicznym. Jeżeli chcemy walczyć o serca kierowców i silniki ich samochodów, musimy również dostosowywać naszą ofertę.
Więcej dla diesli
Warto wspomnieć, że zgodnie z deklaracjami respondentów (dotyczącymi wielkości zakupów olejów silnikowych) badania Moto Scan 2011, LOTOS SYNTETIC 5W40 należy do grupy najchętniej wybieranych olejów silnikowych. Zatem naturalnym procesem jest rewitalizacja tego produktu i jego nowa, jeszcze lepsza odsłona i nowa formuła: New Thermal Control. LOTOS SYNTHETIC PLUS 5W40 jest następcą olejów LOTOS SYNTETIC 5W40/LOTOS TRAFFIC 5W40, a z kolei LOTOS SYNTHETIC TURBODIESEL PLUS 5W40 zastąpi olej LOTOS TRAFFIC TURBODIESEL 5W40. Oba oleje gwarantują maksymalną ochronę silnika oraz najlepsze warunki pracy w ekstremalnych warunkach miejskich. Olej LOTOS SYNTHETIC PLUS 5W40 jako jeden z pierwszych produktów na rynku polskim spełnia wymagania najwyższej aktualnie klasy jakości SN wg API. LOTOS SYNTHETIC TURBODIESEL PLUS 5W40 przeznaczony jest do silników pracujących bez i z turboładowaniem, gdy nie jest wymagane stosowanie tzw. olejów niskopopiołowych (mid/low SAPS). Oba oleje uzyskały aprobaty VW i BMW. Dodatkowo, olej LOTOS SYNTHETIC PLUS 5W40 spełnia również wymagania GM-LL-025B.
Najnowocześniejszy w swojej klasie
Co prawda, najnowocześniejszymi i najbardziej zaawansowanymi technologicznie produktami w ofercie spółki nadal pozostają oleje LOTOS Quazar, niemniej jednak do samochodów, w których producent dopuszcza stosowanie tradycyjnych olejów syntetycznych, o tzw. tradycyjnym poziomie SAPS, najlepsze rozwiązanie stanowią oleje LOTOS Synthetic Plus.
- Pomimo, że brałem udział w opracowywaniu różnych produktów, w tym i tak zaawansowanych, jak oleje z linii LOTOS Quazar przeznaczone do nowych samochodów, ze względu na wiek mojego prywatnego samochodu z silnikiem benzynowym, zdecydowałem się na zastosowanie w nim LOTOS Synthetic Plus 5W40. O tym wyborze zdecydował też wysoki potencjał myjący tego oleju. O ile w nowych samochodach czynnik ten nie należy do najważniejszych , to w tych starszych warto o tym pamiętać – mówi Piotr Niemiec z Biura Rozwoju i Serwisu Olejowego LOTOS Oil. - Można powiedzieć, że pracując nad olejem LOTOS Synthetic Plus, pracowałem nad lepszym olejem do własnego samochodu.
– LOTOS Synthetic Plus 5W40 i LOTOS Synthetic Turbodiesel Plus 5W40. Wprowadzone w sierpniu br. na rynek oleje LOTOS Synthetic Plus 5W40 i LOTOS Synthetic Turbodiesel Plus 5W40 to zmodernizowane wersje sprzedawanych aktualnie olejów silnikowych LOTOS Syntetic 5W40, LOTOS Traffic 5W40 i LOTOS Traffic Turbodiesel 5W40. Docelowo zastąpią swoich poprzedników.
Komentarze (0)