UFI Filters jest dostawcą na pierwszy montaż modułu olejowego do wszystkich silników 2-litrowych serii EA288 evo z systemem mild hybrid, produkowanych przez Grupę Volkswagen, o mocy od 100 kW (136 KM) do 150 kW (204 KM).
Systemy filtracyjne UFI Filters spełniają wymogi najnowszych napędów hybrydowych, takich jak czterocylindrowy silnik Volkswagen Group z rozrusznikiem-generatorem połączonym z akumulatorem litowo-jonowym. Silnik z serii EA288 evo niemieckiego producenta zmniejsza emisję CO2 o 10 g/km w porównaniu z poprzednią wersją również dzięki zastosowaniu modułu UFI Filters, który kontroluje temperaturę układów smarowania i chłodzenia, a jego zoptymalizowana konstrukcja redukuje spadki ciśnienia.
To jeden z najpopularniejszych i najbardziej cenionych silników niemieckiej firmy. Jest on montowany w takich modelach samochodów, jak Volkswagen Golf i Passat, Škoda Octavia i Seat Leon. Silnik oferuje liczne korzyści w zakresie zużycia paliwa, komfortu jazdy i osiągów.
Moduł UFI Filters, z plastikowym korpusem i o zmniejszonych rozmiarach, pozwala zredukować wagę silnika i zużycie paliwa. Jest on wyposażony w zawór by-pass oraz w zawór elektromagnetyczny, który umożliwia lepszą kontrolę przepływu oleju i płynu chłodzącego silnik, a także znacząco ogranicza emisję CO2. Systemy wbudowane w moduł UFI Filters gwarantują niską utratę ciśnienia w układzie smarowania, a przy tym poprawiają osiągi silnika i zmniejszają zużycie paliwa.
Moduł filtracyjny posiada również plastikowy zawór spustowy ułatwiający serwisowanie.
Skuteczność filtracji kompletnego filtra UFI Filters z wkładem ekologicznym wg standardu ISO 4548-12 wynosi 99% dla cząstek o wielkości do 40 mikronów.
Komentarze (0)