Szkolenia w motoryzacji

ponad rok temu  10.12.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Motomarketing

Nowości:
- Jak maksymalizować efekty szkoleń?
- Media społecznościowe w warsztacie.

Inne szkolenia:
- Prawo w relacjach z klientem; prawa usługodawcy/sprzedawcy i klienta występującego jako przedsiębiorca lub konsument:
• rękojmia a gwarancja,
• rola i użycie dokumentów warsztatowych i innych,
• wydanie samochodu z usterką zagrażającą bezpieczeństwu,
• optymalne prowadzenie reklamacji,
• materiały dowodowe,
• zabezpieczenie płatności za usługę i towar itp.

- Marketing usług w warsztacie samochodowym: specyfika usług, tworzenie komunikatu marketingowego w usługach, podstawy merchandisingu, jakości i lojalności, podstawowe elementy grafiki, elementy komunikacji i perswazji.

- Sprzedaż/komunikacja/obsługa klienta: techniki sprzedaży i perswazji, radzenie sobie z różnego rodzaju niekomfortowymi sytuacjami (tj. obrona ceny czy „trudny” klient), przygotowywanie perswazyjnego komunikatu na piśmie, prowadzenie skutecznej rozmowy przez telefon, sprzedaż dodatkowa, pełen proces obsługi klienta.

- Zarządzanie serwisem samochodowym, rentowność i obliczanie kosztu roboczogodziny: szkolenie przeznaczone dla właścicieli warsztatów samochodowych i osób zarządzających serwisami; zagadnienia ekonomiczno-finansowe przedstawiane są okiem praktyka, a nie z punktu widzenia księgowego; przykładowe zagadnienia to:
• koszty – gdzie powstają i jak je kontrolować?,
• wyliczanie kosztu roboczogodziny w warsztacie mechanicznym lub blacharsko-lakierniczym,
• próg rentowności,
• efektywność serwisu, wydajność i produktywność,
• inne wskaźniki ekonomiczne.

- Elementy zarządzania pracownikami i firmą: zarówno dla pracowników warsztatów, jak i zakładów produkcyjnych.

- Prawo pracy – przykładowe zagadnienia:
• zatrudnienie sezonowe – jaką umowę wybrać? Zatrudnienie krótkoterminowe, rozwiązywanie umów na czas określony, praca tymczasowa, leasing pracowniczy, zatrudnianie młodocianych;
• pracownik z Ukrainy – legalna praca krok po kroku, uproszczona procedura zgłoszenia zatrudnienia pracownika zza wschodniej granicy; zasady przedłużania legalnego pobytu i pracy;
• wypadek przy pracy – które zdarzenia stanowią wypadek przy pracy?; jakie obowiązki ma pracodawca w związku z wypadkiem?; najczęstsze nieprawidłowości; pracodawca wobec roszczeń pracownika i jego rodziny;
• nowe zasady rozliczania zleceń i świadczonych usług – minimalna stawka godzinowa; zasady ewidencjonowania czasu wykonywania zleceń i świadczenia usług; obowiązek przechowywania dokumentacji; wyłączenia z obowiązków ustawowych.

Oferujemy również własne książki dla warsztatów samochodowych!

Motomarketing.pl
ul. Graniczna 65R/1, 93-428 Łódź, tel. 601 175 196, info@motomarketing.pl
www.motomarketing.pl

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony