Nowy serwis mieści się przy ulicy Światowida 75 (Białołęka). Jest to pierwszy warsztat, z którym Motoricus podjął współpracę na ścisłych zasadach franchisingu, co stanowi duży krok do dalszej rozbudowy ogólnopolskiej sieci usługowej w tym modelu. Podjęcie takiej współpracy z Motoricus to nie tylko obowiązki, ale i szereg przywilejów. Podstawowy z nich to możliwość korzystania z narzędzi informatycznych pozwalających na budowanie transparentnych relacji z klientami. Serwis „wpięty” w nowoczesny system informatyczny pozwala m.in. na pełen wgląd i dostęp do stanów magazynowych całej sieci, dzięki czemu może bezbłędnie i efektywnie przygotowywać ofertę dla swoich klientów. Serwis nie ponosi wtedy dużych nakładów na utrzymywanie własnego magazynu. Ponadto ważnym elementem są profesjonalne szkolenia dla personelu warsztatu obejmujące m.in. zasady przeglądu i naprawy pojazdów, obsługi klienta czy też obsługi systemów informatycznych. Serwisy w sieci Motoricus korzystają również ze zintegrowanych działań z zakresu komunikacji marketingowej, co w bezpośredni sposób przekłada się na efektywne budowanie świadomości marki i pozwala na zwiększanie liczby klientów. Do tej pory ogólnopolska sieć serwisowa Motoricus opierała się na pięciu własnych punktach oraz 27 warsztatach partnerskich. Już teraz wiele z nich dzięki wysokiej jakości świadczonych usług i bardzo dobrej lokalizacji pretenduje do nawiązania współpracy franchisingowej.
W sierpniu br. do sieci serwisów samochodowych Motoricus Service dołączył kolejny warsztat ulokowany w północnej części prawobrzeżnej Warszawy. Współpraca będzie opierała się na zasadach franchisingu i jest konsekwencją ściśle realizowanej strategii rozwoju firmy.
Komentarze (0)