Inne

ponad rok temu  17.05.2010, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Noty wystawiane przez klientów w ankietach programu „Punkt Widzenia Klienta” są podstawą do uhonorowania dealerstw Chairman’s Award, czyli Nagrodą Prezesa Ford of Europe.
Ford of Europe prowadzi badania satysfakcji klienta i związany z tym konkurs, we wszystkich krajach, w których ma sieć sprzedaży. Ankiety opracowuje londyńska firma badawcza, dzięki czemu wyniki dealerów z różnych krajów są porównywalne. W konkursie oceniana jest praca salonu sprzedaży oraz serwisu. W obydwu działach punktowane jest spełnienie kilku kryteriów, z których najważniejszym jest osiągnięcie najwyższego poziomu satysfakcji klienta. W szczegółowych kwestionariuszach punktowane są nie tylko znajomość przez sprzedawcę produktów i usług, czy objaśnienie planów finansowania, ale nawet odczucia klienta. Pracownicy serwisu oceniani są między innymi za jakość i wartość wykonanych usług w stosunku do ich ceny oraz jakość przeprowadzonych prac. Z uwagi na swój charakter, tradycję oraz szczegółowy zakres pytań ankietowych, nagroda cieszy się wśród dealerów ogromnym prestiżem.

[img_full]6874|6696[/img_full]

GALERIA ZDJĘĆ

Multexim i OMC najwyżej ocenione przez klientów
Multexim i OMC najwyżej ocenione przez klientów

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony