Firma Sogefi opracowała wkłady filtra oleju napędowego, które wykorzystując autorską technologię Diesel3Tech, zapewniają niezawodność w temperaturach poniżej zera.
Diesel3Tech łączy trzy wysokiej jakości materiały filtracyjne. Pierwsze dwie warstwy zapobiegają przedostawaniu się zanieczyszczeń do paliwa, zapewniając filtrację na poziomie 95% dla cząstek o wymiarach do 4 μm. Trzecia warstwa wykonana jest z hydrofobowej (odpychającej cząsteczki wody) siatki z tworzywa sztucznego, która gwarantuje usunięcie do 99% wody, bez względu na wielkość jej kropli.
Technologia Sogefi spełnia wymagania nowych olejów napędowych bazujących na paliwie ULSD (o bardzo niskiej zawartości siarki) oraz pierwszej generacji biopaliw na bazie estrów metylowych roślinnych i zwierzęcych kwasów tłuszczowych, tzw. paliw FAME.
Nowe paliwa zawierają większą ilość emulsji wodnej. Mniejsze krople wody i zwiększona trwałość emulsji powodują, że tradycyjne separatory wody nie dają sobie z nimi rady, co zwiększa ryzyko uszkodzeń nowoczesnych, wysokociśnieniowych układów wtryskowych.
Komentarze (0)