W tegorocznej odsłonie ogólnopolskiego konkursu Laur Konsumenta 2016 – narzędzia PROLINE, znajdujące się w ofercie firmy PROFIX zostały uhonorowane brązowym godłem. Plebiscyt wyłania najlepsze marki w danej kategorii. Jego laureaci otrzymują jedno z bardziej wyjątkowych wyróżnień, przyznawane jest bowiem przez samych konsumentów. Dzięki temu głosowanie ma szanse przedstawić precyzyjny krajobraz tendencji rynkowych.
Dla marki PROLINE działającej na rynku nieprzerwanie od 1993 uhonorowanie nagrodą popularności produktów i usług „Laur Konsumenta” nie jest nowością. W ubiegłym roku wytwarzane przez nią narzędzia zostały wyróżnione godłem „Odkrycie Roku 2015”. Jednak tegoroczna wygrana i brązowe godło jest dla marki potwierdzeniem nieprzemijającego zaufania ze strony jej nabywców.
- Od pierwszych lat działalności zmierzamy do podwyższenia jakości proponowanych przez nas rozwiązań – mówi Joanna Woźniak, Dyrektor Marketingu firmy PROFIX, do której należy marka PROLINE. - Nagroda jaką przyznali nam konsumenci utwierdza nas w przekonaniu, że nasze produkty mają wiernie miejsce w pracowniach i schowkach nie tylko profesjonalnych fachowców, lecz także majsterkowiczów. Kolejny w naszej kolekcji konsumencki laur uznania motywuje nas do dalszej pracy i jest swoistym dowodem, że warto wkładać ogromny wysiłek w konstruowanie innowacyjnych narzędzi w Polsce. Odbiorcy, którzy jeszcze nie mieli szansy poznać naszych produktów, dzięki odznaczeniu Laurem Konsumenta, będą świadomi, że mogą zaufać naszym wyrobom.
Aktualnie dystrybutor ma w swoim asortymencie ponad 10 000 produktów od narzędzi, elektronarzędzi aż po odzież roboczą i ochronną. Dzięki jego towarom wiele grup zawodowych może pracować nie tylko wydajniej, ale i bezpieczniej.
Komentarze (0)