Ogumienie

ponad rok temu  18.05.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Najważniejsze targi drogownictwa w tej części Europy

Jesteśmy przekonani, że wystawcom tegorocznych targów Autostrada-Polska wysiłek wystawienniczy zwrócił się tym razem z nawiązką. Przedstawiciele branży oponiarskiej mogli – słusznie skądinąd – oczekiwać, że obecność przedstawicieli firm transportowych, a zwłaszcza górnictwa skalnego stanowi wystarczający pretekst do rozmów, których finałem mogą być bardzo lukratywne transakcje.

Na trzy dni (13-15 maj) kieleckie centrum kongresowo-wystawiennicze wzięli w posiadanie przedsiębiorcy zaangażowani w budowę dróg i autostrad. Międzynarodowe Targi Budownictwa Drogowego Autostrada-Polska to w sumie pięć wystaw: Autostrada-Polska, Maszbud, ROTRA, Traffic-Expo – TIL oraz debiutujący Europarking.

Tegoroczna, 21. edycja imprezy w związku z nowym rozdaniem środków unijnych, niosła ze sobą wiele większe apetyty i perspektywy nowych kontraktów. Nic więc dziwnego, że na liście 334 wystawców z 23 krajów nie zabrakło również branży oponiarskiej i kompletnych propozycji do wszystkich rodzajów ciężarówek i naczep, maszyn do prac ziemnych, budowlanych i drogowych, a także wozideł górniczych. Na kieleckich targach swoją ofertę opon wielkogabarytowych, wyrobów gumowych i materiałów naprawczych zaprezentowały takie firmy, jak Geyer & Hosaja, Guma Wicherek, JMK, Magna Tyres, Oko Group Polska, POLMARK Kielce sp. z o.o., Solideal Polska, T.D Bergma, Torus, Trelleborg, UAB „BALTIJOS PADANGOS TAU” i Yokohama.

Wystawę słusznie zapowiadano jako najważniejsze miejsce spotkań, rozmów i kontraktacji w Europie Środkowo-Wschodniej. Podczas uroczystości otwarcia targów wielokrotnie podkreślano ożywienie w drogownictwie oraz oczekiwania branży związane z kolejną perspektywą unijnego dofinansowania.

- Nowa perspektywa unijna na lata 2014-2023 niesie ze sobą większy program niż ten, który obecnie kończymy – powiedział Tomasz Rudnicki, p.o. Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad. - Priorytetem GDDKiA będzie jak najbardziej efektywne przygotowanie projektów inwestycyjnych, realizacja już podpisanych zadań, których mamy ponad 40, około 100 zadań w postępowaniu przetargowym i przygotowanie pozostałych projektów. Targi kieleckie stały się więc idealną platformą i miejscem, w którym możemy zarówno wymieniać się doświadczeniami, spostrzeżeniami, ale też stały się platformą wymiany wniosków z poprzedniej perspektywy.

Niemal wszyscy przepytywani przez nas specjaliści branży ogumienia potwierdzają, że spora liczba zwiedzających pozwala oczekiwać, że targi przyniosą dobre efekty i przełożą się na sfinalizowanie wielu lukratywnych transakcji. Nie zabrakło nowości. Atlas Copco prezentował maszyny budowlane na oponach BTK, gigantyczne wozidło Komatsu na kołach Goodyear, a maszyny Multione prezentowano na oponach marki Kenda.

GALERIA ZDJĘĆ

Najważniejsze targi drogownictwa w tej części Europy
Najważniejsze targi drogownictwa w tej części Europy
Najważniejsze targi drogownictwa w tej części Europy
Najważniejsze targi drogownictwa w tej części Europy
Najważniejsze targi drogownictwa w tej części Europy

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony