Aplikacja ProfiAuto umożliwia korzystanie z usług warsztatu bez wychodzenia z domu. Jeśli wybierzemy odpowiednią opcję, mechanik przyjedzie po nasz samochód. To rozwiązanie opracowane m.in. z myślą o zdrowiu i bezpieczeństwie kierowców. Pilotażowy projekt ruszył właśnie w kilkudziesięciu polskich miastach i objął ponad 100 warsztatów.
Sytuacja związana z koronawirusem wpłynęła na posiadaczy samochodów i właścicieli warsztatów. Pierwsi poszukują bezpiecznych rozwiązań związanych z naprawą samochodów, drudzy muszą zadbać o zdrowie pracowników i klientów, a także o ciągłość biznesową. Dlatego przyspieszono prace nad pierwszą w kraju aplikacją umożliwiającą bezkontaktowe korzystanie z usług warsztatu samochodowego, która już działa w wybranych polskich miastach.
– Szybko i bez konieczności wizyty w warsztacie można przeprowadzić cały proces: od wyceny usługi, po zdalną płatność za wykonaną naprawę: kartą, blikiem lub szybkim przelewem online. Jeśli wybierzemy opcję „door to door”, przedstawiciel serwisu przyjedzie po samochód, a następnie odwiezie go po zakończonej naprawie. Przy opcji „zaparkuj samochód w serwisie” kierowca przywozi samochód do serwisu i zostawia go w wyznaczonym miejscu, bez kontaktu z obsługą. Po naprawie pojazd można odebrać w ten sam sposób lub poprosić o jego odstawienie „przed dom”. To doskonałe rozwiązania nie tylko na obecny czas, ale przede wszystkim wygoda, do której kierowcy na pewno przywykną – mówi Łukasz Kopiec, dyrektor marketingu ProfiAuto.
Twórcy podkreślają, że to jedyna tego typu aplikacja w Polsce. Działa ona w następujący sposób. Po zalogowaniu należy wypełnić formularz kontaktowy i podać dane swojego pojazdu – ręcznie lub skanując kod Aztec, znajdujący się w każdym dowodzie rejestracyjnym. Następny krok to tworzenie zgłoszenia. Aby móc dokonać płatności za pomocą aplikacji, wybieramy wariant ProfiAuto Pay. Następnie wybieramy usługę, termin i lokalizację serwisu. W ramach funkcjonalności ProfiAuto Pay możemy skorzystać z opcji „door to door” lub „zaparkuj samochód w serwisie”, wpisując jedno z tych haseł w polu podsumowania zgłoszenia. W odpowiedzi otrzymamy propozycję kilku terminów w dostępnych warsztatach – akceptujemy jeden z nich. Auto trafia do warsztatu zgodnie z wybraną opcją. Po przyjęciu samochodu przez serwis otrzymujemy kosztorys do akceptacji, a po wykonaniu prac – powiadomienie o możliwości dokonania płatności. Faktura zostaje wysłana na naszego maila automatycznie, po zarejestrowaniu płatności. Cały proces jest prosty i intuicyjny.
Na potrzeby aplikacji powstał krótki instruktaż w formie wideo, prezentujący kierowcom wszystkie czynności i opcje, krok po kroku: https://youtu.be/_ZhWQ8sNmUw. Narratorem filmu jest Jarosław Juszkiewicz, którego głos doskonale znają użytkownicy najpopularniejszej w kraju nawigacji samochodowej.
Aplikacja ProfiAuto jest bezpłatna, dostępna do pobrania w Google Play i App Store. Więcej szczegółów dotyczących jej możliwości oraz najaktualniejsze informacje znajdują się na stronie www.profiauto.pl/aplikacja.
Komentarze (0)