Warto wiedzieć

ponad rok temu  01.10.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Naprawy powypadkowe w kalkulacji DAT (cz. 3)

Zdzisław Ogrodniki, Prezes Zarządu firmy DAT Polska Sp. z o.o.

Strona 2 z 2

- Architektura aplikacji DAT jest otwarta, więc nietrudno pomyśleć o kolejnych nowościach, które posłużą pozyskiwaniu nowych klientów i przyczynią się do budowania przejrzystych relacji biznesowych.
„Silver DAT II” ma dodatkowe moduły: „Kalkulator odbudowy CARBON” i „ DAT kalkulator odbudowy”, w których serwis B-L może automatycznie wyliczyć koszt odbudowy elementu zamiast jego wymiany. Temat ten to także nowy pomysł dla TU i serwisów B-L, więc praktyczna realizacja projektu holenderskiego „3Better”. Wszak po wprowadzeniu „Wytycznych KNF” od 1 kwietnia br. nie ma w obrocie tzw. zamienników dla 70% elementów karoserii pojazdu (drzwi, bok tylny, próg, pas tylny, słupki boczne i tylne, dach itd.). Tylko jedna uwaga. Serwis musi mieć świetnie wyszkolonych blacharzy i kupić sprzęt, który kosztuje powyżej 6000 €. To inwestycja, która zwróci się tylko wtedy, kiedy TU będą kierowały naprawy do serwisów, w których pracują profesjonalnie wyszkoleni specjaliści oraz serwisów wyposażonych w urządzenia i narzędzia umożliwiające stosowanie nowoczesnych technologii.
Kompetencji trudno nam odmówić. Mamy kompletną propozycję dla rynku napraw powypadkowych i widać kolejną iskierkę nadziei. Zainteresowanie wśród pracodawców nowymi narzędziami i ich funkcjonalnością spowodowało, że od maja 2015 r. rozpoczęły się kolejne spotkania. W najbliższym czasie planujemy kolejną turę spotkań i szkoleń w Katowicach, Poznaniu i Gdańsku.

- Dziękuję za rozmowę

GALERIA ZDJĘĆ

Integracja głównych uczestników rynku.
Rozwiązania DAT.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony