Zwiększenie świadomości marki oraz wsparcie sprzedaży – to dwa główne cele, jakie chce osiągnąć w najbliższym czasie producent opon Nexen. Ma w tym pomóc prowadzona na szeroką skalę akcja marketingowa, polegająca na wsparciu sportów zimowych. Nexen będzie sponsorem konkursów w skokach narciarskich, zawodów snowboardowych, bobslejowych oraz łyżwiarskich.
Nexen stawia na sporty zimowe
Zawody, których Nexen będzie sponsorem, odbywać się będą od listopada do marca przyszłego roku, w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Planowane są najróżniejsze działania marketingowe, m.in. reklamy w prasie i telewizji, stoiska promocyjne podczas tych wydarzeń, a także wsparcie sprzedaży, a więc przyznanie biletów na udział w ważnych wydarzeniach dla osób, które zakupiły opony Nexen.
- Te możliwości, które się pojawiają, chcemy w pełni wykorzystać - mówią przedstawiciele firmy.
Nexen będzie wspierać konkursy skoków narciarskich (w Niemczech, Szwajcarii i Polsce). Będą to konkursy Pucharu Świata FIS. Firma będzie też sponsorem konkursów snowboardowych (w sześciu krajach), w łyżwiarstwie szybkich (w 9 krajach – m.in. Korea Płd, Chiny, Japonia, Kanada, Niemcy) oraz siedmiu zawodów z cyklu Puchara Świata oraz Mistrzostw Świata w bobslejach oraz skeletonie (saneczkarstwie).
Promocja przez sport już od lat
Nexe Tire już od lat promuje swoją markę poprzez sport. Producent opon jest oficjalnym partnerem drużyny piłkarskiej Premier League, Manchesteru City, ma umowę z włoską Serie A, współpracuje z drużynami ligi bejsbolowej w Stanach Zjednoczonych, drużyną hokejową z Czech BK Mlada Boleslav oraz ligą rugby w Nowej Zelandii.
Komentarze (0)