
Nazwa sieci warsztatowej
NexusAuto
Nazwa podmiotu organizującego sieć
Nexus Automotive Central Europe, będące częścią Nexus Automotive International SA.
Określenie działalności
Budowa różnorodnego programu wsparcia dla niezależnych warsztatów samochodowych współpracujących z dystrybutorami Nexus w Polsce.
Liczba zrzeszonych członków
W Polsce to ponad 300 warsztatów w trakcie przyłączenia, w tym ponad 290 już oszyldowanych.
Rodzaj usług
Kompleksowa obsługa oraz naprawy samochodów osobowych, dostawczych i jednośladów.
Korzyści z członkostwa w sieci
- Bezpłatny pakiet oszyldowania z elementami producenta olejów TotalEnergies dla chętnych i z możliwością rozbudowy.
- Dostęp do NexusPlatform – zaawansowanego rozwiązania, dzięki któremu mechanik decyduje o wsparciu dla swojego warsztatu.
- Ogólnoświatowa platforma szkoleniowa NexusAcademy.
- Preferencyjne umowy olejowe TotalEnergies.
- Wysokiej jakości wizualizacja skutecznie wyróżniająca warsztat na lokalnym rynku.
- Wsparcie producentów: KYB, NRF, Mahle, Denso, NTN/SNR, TotalEnergies, Dayco, Febi, ZF Aftermarket, OSRAM, bosal, DR!VE+, Filtron, Valeo, Elring, Melle/K2, Amtra, Corteco, Nissens, Schaeffler.
- Infolinie: techniczna, reklamacyjna i szkoleniowa.
- Oprogramowanie do prowadzenia warsztatu.
- Ponadto: wsparcie prawne i księgowe, doradztwo inwestycyjne, serwis e-mail i SMS, regularne spotkania informacyjne, wsparcie eko, dedykowany program ubezpieczeń, serwis odzieży roboczej, terenowe akcje promocyjne, atrakcyjna oferta handlowa, w tym wyjątkowa linia produktowa DR!VE+, dedykowane urządzenia.
Zobowiązania członków
Współpraca handlowa z wybranym dystrybutorem NexusAuto, minimum 2 stanowiska naprawcze, wydzielone biuro obsługi wraz z poczekalnią i miejsca parkingowe dla klientów, wysoki standard utrzymania czystości oraz dedykowane miejsce na plakaty serwisowe, dyplomy, certyfikaty i materiały audiowizualne, udział w szkoleniach oraz akcjach reklamowych organizowanych przez NexusAuto i dystrybutora.
Struktura zarządzania siecią
Manager ds. rozwoju sieci na terenie Europy centralnej, koordynatorzy u poszczególnych dystrybutorów.
Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Sposób komunikacji wewnątrz sieci jest bardzo rozbudowany. Składa się na niego kilka równoległych kanałów: comiesięczne spotkania informacyjno-dyskusyjne, dedykowany panel informacyjny na N!Platform, NexusAcademy, strona internetowa, serwis mailingowy, serwis SMS, media społecznościowe, coroczna konferencja dla całej sieci.
Dostawy i czas realizacji
Zgodnie z działaniami poszczególnych dystrybutorów.
Plany rozwoju
Ponad 500 aktywnych warsztatów w Polsce.
Warunki przystąpienia do sieci
Współpraca handlowa z jednym z dystrybutorów Nexus w Polsce: Auto Land Polska S.A., InterParts, Motogama, Auto Euro S.A. i Intervito. Minimum 2 stanowiska naprawcze z podnośnikami, wydzielone biuro obsługi klienta z poczekalnią i parking.
Koordynator sieci
Rafał Kędziorek
manager ds. rozwoju sieci
N!Auto/N!Truck
info@nexusautopolska.pl
www.nexusautopolska.pl
Komentarze (0)