Czytelnicy czołowego niemieckiego magazynu motoryzacyjnego „Auto Motor Sport“ wybrali LIQUI MOLY na najbardziej przekonującą markę branży olejowej. Niemal 93 000 czytelników wzięło udział w ankiecie i 48 procent głosowało na niemieckiego producenta. O ile w poprzednich latach Castrol plasował się na pierwszej pozycji, to teraz LIQUI MOLY zepchnęła swoich rywali ze szczytu. Dzięki temu firma otrzymała tytuł „Najlepszej marki“ (Best Brand) w kategorii Smary. Wkrótce potem niemiecki magazyn „Auto Zeitung“ opublikował wyniki głosowania swoich czytelników. Również i jego czytelnicy wskazali LIQUI MOLY jako numer jeden i przyznali firmie tytuł „Najlepszej marki“ (Top Marke) w kategorii Smary. 28,9 procent głosowało na rodzinną firmę – ponad dwukrotny wzrost w ciągu dwóch lat.
- Nie chodzi tutaj tylko o najlepsze produkty - stwierdza Ernst Prost. - Ale również o markę, która jest zarówno silna, jak i szarmancka, tak szczera, jak i przyzwoita. Nasi klienci nie otrzymują od nas żadnych fałszywych obietnic, tylko realne wsparcie. Tak postępuje w Niemczech wielu pracowników terenowych, warsztatów i sprzedawców. Regularne oferty szkoleniowe dla klientów na świecie zapewniają, że zawsze są oni na bieżąco z produktami, ich zastosowaniem i wynikającymi z tego modelami biznesowymi. Jeśli później pojawią się pytania lub problemy, inżynier z LIQUI MOLY służy dalszą pomocą. Nasi klienci nie lądują w jakimś call , ale rozmawiają bezpośrednio z naszymi technikami. Chcemy mieć z nimi bezpośredni kontakt. To, że właśnie niemiecki kierowca polega na LIQUI MOLY, jest dla Ernsta Prosta oznaką jakości. Jakość ta zapewnia firmie pozycję, dzięki czemu może ona produkować wyłącznie w Niemczech. Sympatia kierowców wobec LIQUI MOLY odzwierciedla się również w obrotach przedsiębiorstwa: w 2010 r. roku wzrosły one o 20 procent do 289 milionów euro.
- Kiedy przed laty ogłosiliśmy naszym celem pozostanie liderem na rynku, wielu nas wyśmiało – mówi Ernst Prost. - Teraz udowodniliśmy, co można uzyskać ciężką pracą i poświęceniem.
LIQUI MOLY to najpopularniejsza marka olejów silnikowych w Niemczech. Czytelnicy dwóch magazynów motoryzacyjnych wybrali niezależnie od siebie numer jeden wśród specjalistów w branży olejów silnikowych i dodatków. W ten sposób LIQUI MOLY uzależnił marki koncernów międzynarodowych. „To pokazuje, że oferując najlepsze produkty i usługi jesteśmy niczym Dawid, który sam zdołał pokonać Goliata”, mówi szef LIQUI MOLY Ernst Prost.
Komentarze (0)