Paliwa i oleje

ponad rok temu  14.05.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Niezależny warsztat zrzeszony w sieci może liczyć na wsparcie partnera

Oleje Syntium stosowane są w Formule 1. To doskonały poligon testowy dla środków smarnych i innych płynów

Coraz więcej z ok. 22 tysięcy niezależnych warsztatów w Polsce decyduje się na przyłączenie się do sieci, sygnowanej najczęściej przez producenta olejów. Taką ofertę ma także Petronas, który w swojej sieci w Europie skupił już ponad 3700 serwisów. Najwięcej we Włoszech, Hiszpanii i Turcji, coraz więcej jest także warsztatów współpracujących w Polsce.

Z pewnością pracy im nie zabraknie, w tej chwili polski park samochodowy to ok. 22 mln aut, z których zdecydowana większość ma powyżej 10 lat. Warsztaty samochodowe stanowią 3,5% polskiego rynku, co oznacza, że ich obroty sięgają blisko 60 mld złotych. Jest więc o co zabiegać, a większe szanse w walce o klienta ma warsztat dobrze przygotowany, który ma wsparcie solidnego partnera. Właśnie w takim kierowca może liczyć na wysoką jakość usług w rozsądnej cenie.
Duża liczba serwisów niezależnych w Polsce jest z pewnością korzystna z punktu widzenia klienta, ale dla ich właścicieli oznacza sporo wyzwań. Muszą oni nie tylko walczyć o klientów, zabiegać o ich lojalność, lecz także podążać za najnowszymi technologiami, szkolić pracowników, dbać o wygląd i wyposażenie.
Sama naprawa samochodu przestaje już wystarczać, klient coraz większą uwagę zwraca na standardy obsługi, produkty używane przez mechaników czy poziom ich wiedzy. Jeśli warsztat spełni jego potrzeby, z dużym prawdopodobieństwem klient nie tylko do niego wróci, ale będzie również polecał to miejsce zmotoryzowanym znajomym. Jak stać się warsztatem, do którego wracają zadowoleni klienci? Może w tym pomóc Petronas, który kontynuuje specjalny program oferujący warsztatom niezależnym wsparcie handlowe i marketingowe.
Petronas oferuje serwisom konkretne działania, dzięki którym przedsiębiorcy mają możliwość wprowadzenia najwyższych standardów obsługi bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Już sama przynależność do rozpoznawalnej sieci, jaką tworzy producent olejów silnikowych, gwarantuje przyciągnięcie nowej grupy klientów. Na co jeszcze mogą liczyć warsztaty? W ramach współpracy otrzymują oznakowanie zewnętrzne, co bezpośrednio wpływa na lepszą widoczność miejsca, banery produktowe i szeroką gamę materiałów promocyjnych. Partner programu może również – podczas szkoleń technicznych i handlowych – zdobyć aktualną wiedzę na temat produktów czy otrzymać narzędzia do zarządzania relacjami (CRM), ułatwiające pozyskiwanie nowych czy wzmocnienie lojalności obecnych klientów.
Co więcej, partnerzy działający z marką Petronas zyskują dostęp do korzystnej oferty wysoko zaawansowanych technologicznie produktów firmy oraz specjalnych promocji, stając się automatycznie częścią sieci sprzedaży produktów firmy, intensywnie promowaną w mediach branżowych i nie tylko. Petronas chce budować wspólną przyszłość sieci warsztatów w oparciu o nowe technologie, najwyższą jakość, niezawodność i zaufanie klientów, przyczyniając się w ten sposób do sukcesu swoich partnerów. Sama współpraca z warsztatami jest częścią globalnej inicjatywy firmy, mającej na celu wsparcie partnerskich placówek i pomoc w codziennym prowadzeniu biznesu, a także budowanie rozpoznawalności pod szyldem Petronas, a docelowo – dotarcie do nowych klientów.
Petronas wciąż poszukuje partnerów handlowych w Polsce, sieć będzie rozwijana, a liczba serwisów współpracujących z marką stale rośnie. W sieci warsztatów współpracujących z marką Petronas są te obsługujące auta osobowe, ale należą do niej również serwisy wyspecjalizowane w obsłudze samochodów ciężarowych. Szczegóły na temat oferty oraz narzędzie ułatwiające dobór właściwego oleju można znaleźć na stronie www.pli-petronas.com/pl-pl. Pomocą służą także przedstawiciele firmy Petronas, którzy chętnie przedstawią wszystkie korzyści, jakie wiążą się z przystąpieniem do sieci.
Petronas jest jednym z liderów technologicznych w branży. W ostatnich latach firma niemal czterokrotnie zwiększyła wydatki na badania i rozwój. Otworzyła najnowocześniejsze na świecie centrum badawczo-rozwojowe w Turynie, inwestując w nie ponad 60 mln dolarów. Wszystko po to, aby wzmocnić swoją pozycję i sprostać obecnym i przyszłym wyzwaniom rynku motoryzacyjnego. Petronas błyskawicznie reaguje na potrzeby zmieniającego się parku samochodów i maszyn. Malezyjski koncern nieustannie pracuje nad nowymi rozwiązaniami, jeśli chodzi o oleje silnikowe i inne płyny w samochodach z napędem spalinowym (także hybrydowym), a równolegle rozwija gamę produktów do samochodów elektrycznych – Petronas Iona.
– Nasza sieć stale się rozwija, a co za tym idzie – poprawia się dostępność produktów Petronas zarówno dla właścicieli warsztatów, jak i dla klientów. Doskonale wiemy, z jakimi wyzwaniami każdego dnia muszą mierzyć się serwisy i dlatego chcemy je w tym wspierać – mówi Adam Bober, dyrektor marki Petronas w Polsce. – W dobie silnej konkurencji inwestycje w rozwój i podniesienie jakości obsługi klienta są konieczne. Doskonale to rozumiemy, więc ciągle dopracowujemy rozwiązania, które w znaczący sposób podniosą atrakcyjność warsztatów współpracujących z Petronas dla klientów poszukujących profesjonalnego serwisu za rozsądną cenę. Oferujemy szeroką gamę olejów silnikowych najwyższej jakości. W linii Petronas Syntium znajdują się oleje, które można stosować w niemal każdym samochodzie osobowym, a ich cechą wyróżniającą jest formuła CoolTech, zapobiegająca przegrzewaniu się silnika. Dzięki temu silnik pracujący na oleju Syntium jest doskonale chroniony przed zużyciem, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Oleje Syntium usprawniają rozruch na zimno i są optymalnym rozwiązaniem zarówno do samochodów sportowych o wysokiej mocy, jak i miejskich aut.
O tym, że oleje Syntium są wysokiej jakości, najlepiej świadczy fakt, że stosowane są w Formule 1. Zespół Mercedes-AMG Petronas Motorsport nie ma sobie równych w królowej motorsportu od sześciu sezonów. Formuła 1 to doskonały poligon testowy dla środków smarnych i innych płynów. Jeśli sprawdzą się w ekstremalnych warunkach na torze wyścigowym, bez problemu poradzą sobie także w milionach samochodów jeżdżących po drogach na całym świecie.

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Petronas wciąż poszukuje partnerów handlowych w Polsce, sieć będzie rozwijana, a liczba serwisów współpracujących z marką stale rośnie
Większe szanse w walce o klienta ma warsztat dobrze przygotowany, który może liczyć na wsparcie solidnego partnera
Petronas oferuje warsztatom niezależnym konkretne działania, dzięki którym przedsiębiorcy mają możliwość wprowadzenia najwyższych standardów obsługi bez ponoszenia dodatkowych kosztów

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony