Opłacalność wszystkich działań sprzedażowych serwisu (czyli tytułową rentowność) najczęściej oceniamy poprzez wskaźnik rentowności, czyli stosunek zysku netto do przychodów netto ze sprzedaży usług. Wskazuje on, ile procent sprzedaży stanowi marża zysku po odliczeniu kosztów i zapłaceniu podatków. Wyższy poziom tego wskaźnika oznacza korzystniejszą kondycję finansową serwisu.
Organizacja czasu pracy w serwisie to z kolei takie zarządzanie czasem pracowników, aby optymalnie wykorzystać ich obecność. Jaki związek z poziomem rentowności serwisu ma organizacja czasu pracy?
W jednym z poprzednich artykułów opublikowanych na łamach „Nowoczesnego Warsztatu” napisałem, że serwis powinien utrzymać się ze sprzedaży usług oraz że marża uzyskiwana ze sprzedaży części zamiennych, lakierów, materiałów lakierniczych, akcesoriów czy opon (w zależności od rodzaju serwisu) nie...
Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)