Platforma B2B Alzura Tyre24 wprowadza zmiany. Zarówno konta Basic, jak i Premium Marketplace Account oferują teraz jeszcze więcej usług i funkcji. Zmieniony model oferuje znacznie atrakcyjniejsze i bardziej przejrzyste koszty wysyłki dla klientów firmowych.
W Basic Marketplace Account klienci za zamówienie o wartości poniżej 236 zł netto zapłacą za wysyłkę tylko 15,60 zł netto – o 12,20 zł netto mniej niż dotychczas. Dostawa zamówienia o wartości powyżej 236 netto jest bezpłatna.
Jeszcze więcej zaoszczędzić mogą klienci posiadający Premium Marketplace Account, a to dzięki bezpłatnej dostawie bez minimalnej wartości zamówienia. Konto oferuje również dalsze korzyści dla warsztatów, tj. ochrona kupującego i gwarancja najlepszej ceny. Dzięki tej pierwszej klient otrzymuje zwrot ceny zakupu za pośrednictwem Alzura Tyre24, jeśli zamówiony towar nie dotrze lub nie odpowiada opisowi. Warunkiem jest to, że sprzedawca nie zaproponował kupującemu zadowalającego rozwiązania. Gwarancja najlepszej ceny obowiązuje, jeśli kupujący znajdzie identyczny produkt od tego samego sprzedawcy w niższej cenie na innym portalu, a mimo to dokona zakupu na Tyre24, wówczas otrzyma zwrot różnicy i podziękowanie od Tyre24 za lojalność.
Ceny produktów wszystkich dostawców Alzura odpowiadają ich bezpośrednim ofertom bez żadnych dodatkowych dopłat, dotyczy to również małych części lub części w bardzo niskich cenach.
– Przejrzystość jest dla nas bardzo ważna. Na przykład wymieniamy nazwy hurtowni oferujących produkty w wyszukiwaniu. Wszystkie opłaty są również przejrzyste, gwarantujemy, że nie ma żadnych ukrytych kosztów – wyjaśnia Michael Saitow, CEO i założyciel firmy Alzura AG, właściciel portalu B2B Alzura Tyre24.
Oprócz bezpośredniego fakturowania od dostawcy klienci mają też możliwość bezpośredniego kontaktu ze specjalistami ds. dostawców. W przypadku zapytań, takich jak szczegóły techniczne lub dostawa, platforma nawiązuje kontakt z dostawcą.
Wraz ze zmienionym modelem kont wprowadzono również nowe sortowanie dostawców według najniższej ceny lub najszybszej dostawy. Po wybraniu żądanego produktu sprzedawcy mogą posortować dostawców, którzy mają dany artykuł na stanie, według „najtańszej” lub „najszybszej” oferty. Przykładowo, klient może otrzymać artykuł w ciągu 1 dnia lub poczekać 3-4 dni i zaoszczędzić 40%.
Komentarze (0)