Ta wyposażona w technologię Omnitrac Max opona uzupełnia ofertę Goodyeara dla segmentu transportu mieszanego, obejmującą oponę MSS II na oś sterującą i MSD II na oś napędową.
Naczepy stosowane w transporcie mieszanym używane są najczęściej w branży budowlanej – do jazdy po drogach, placach budowy i kamieniołomach. Opony dla takich pojazdów muszą zapewniać dobre parametry jazdy po drogach, być odporne na uszkodzenia, a jednocześnie charakteryzować się wysokimi przebiegami (a tym samym – niskim kosztem eksploatacji na kilometr). Opony Goodyear Omnitrac MST II sprawdzają się we wszystkich tych obszarach.
W oponach wykorzystano technologię Omnitrac Max, na którą składają się najnowsze materiały i rozwiązania technologiczne, w tym elementy konstrukcyjne, takie jak: mieszanki bieżnika odporne na uszkodzenia, solidna konstrukcja osnowy i zoptymalizowane wzory bieżnika. Uzyskano w ten sposób doskonałe przebiegi na drogach i nawierzchniach nieutwardzonych, jak również świetne parametry trakcyjne. Opona posiada szeroki i głęboki bieżnik oraz wielokątową budowę dla równomiernego zużycia i wydłużenia przebiegów. Zygzakowaty rowek centralny i zmienny kształt krawędzi klocków bieżnika poprawiają trakcję na drogach i poza nimi, a solidne rowki centralne zwiększają odporność na uszkodzenia. Ochraniacze przed kamieniami oraz podwójny kąt rowka zwiększają odporność na przebicia i poprawiają właściwości samooczyszczania. Bieżnik ma sztywną konstrukcją klocków bez nacięć, aby zwiększać odporność na uszkodzenia, a w celu ograniczenia poziomu hałasu – specjalny układ elementów.
Komentarze (0)