Całkowitą metamorfozę przechodzi gama olejów przekładniowych Millers Oils, które oferowane będą pod nazwą Driveline. Nowe etykiety zyskały na przejrzystości, komponując się z pozostałymi produktami z oferty.
Flagowym dla serii produktem jest XF Premium, dostępny w wersjach do skrzyń biegów manualnych i dyferencjałów (XF Premium MTF) oraz do skrzyń biegów automatycznych (XF Premium ATF). Gama pokrywa zapotrzebowanie większości nowoczesnych samochodów, spełniając wiele rygorystycznych norm OEM, z najnowszymi włącznie. Nowe oleje zapewniają maksymalną ochronę podzespołów, płynne przekazywanie mocy oraz redukcję zużycia paliwa.
Gama Driveline to także oleje przekładniowe Trident Professional MTF i ATF, przeznaczone do nieco starszych pojazdów. Charakteryzują się uniwersalnością i dobrym stosunkiem jakości do ceny.
Kolejne nowości to: Millers Oils PSF – uniwersalny płyn do układów wspomagania kierownicy oraz Millers Oils Driveline Flushing Oil, czyli dodatek do oleju przekładniowego (zarówno MTF, jak i ATF), który pomaga usunąć niepożądane zanieczyszczenia z układu przeniesienia napędu.
Wkrótce gama zostanie uzupełniona o produkty klasy EE Performance, wykorzystujące technologię Nanodrive. Tym samym, podobnie jak w przypadku olejów silnikowych, do dyspozycji będą oleje przekładniowe o trzech stopniach zaawansowania technologicznego (w zależności od zastosowania): EE Performance, XF Premium i Trident Professional.
Nowe produkty dostępne będą w opakowaniach: 1 l, 5 l, 20 l, 60 l oraz 199 l. W półlitrowych opakowaniach oferowany jest Driveline Flushing Oil.
Komentarze (0)