Cromax rozpoczął nową, realizowaną w trzech odsłonach kampanię reklamową, która obejmie region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
„Produktywność w każdym zakresie” – to pierwsza reklama, która ilustruje problem, z jakim może się borykać nowoczesny warsztat lakierniczy, który realizuje dużo zleceń. Postać reprezentująca jednocześnie kierownika warsztatu oraz lakiernika łączy obie funkcje, przyczyniając się tym samym do stworzenia wydajnego przedsiębiorstwa przynoszącego zyski.
„Produktywność na najwyższym poziomie” – taki jest przekaz drugiej reklamy. Materiał podkreśla, jak ważna jest rola odpowiednio dobranych szkoleń oraz umiejętności lakierników w procesie mającym na celu zwiększenie wydajności.
Ostatnia reklama – „Produktywność na najwyższych obrotach” – przedstawia liczną grupę wysoce wydajnych produktów Cromax, włącznie z innowacyjną technologią gruntowania ValueShade oraz superszybkim lakierem bezbarwnym CC6700.
- Nowa kampania reklamowa skupia się na uzmysłowieniu naszym klientom, że cały arsenał produktów Cromax opracowano z myślą o wydajności – niezależnie, czy chodzi o prace lakiernicze wykonywane w kabinie, czy też poza nią – komentuje Mariusz Safarzyński, brand koordynator marki Cromax. - Pomagamy zwiększać wydajność warsztatów lakierniczych tak, aby one mogły skupić się na rozwoju swojej działalności.
Komentarze (0)