Pełną ofertę olejów silnikowych i przekładniowych oraz kosmetyków samochodowych podzielono ze względu na segment produktowy: samochody osobowe, ciężarowe, motocykle i łodzie motorowe. Nowoczesny design, świeżość i dynamizm strony sprawiają, że witryna jest nieszablonowa i przyjazna w nawigacji. Strona zintegrowana jest z serwisami społecznościowymi Facebook i YouTube, dzięki czemu stanowi interaktywne narzędzie do obustronnej komunikacji, zachęca klientów do bezpośredniego kontaktu z marką. Ruch na stronie jest mierzony, co ułatwia kontrolę i analizę podejmowanych działań marketingowych. W serwisie znajduje się również zakładka Multimedia z galerią zdjęć i materiałami wideo z kampanii reklamowych oraz z wydarzeń, które wspiera marka.
Wystartował nowy multimedialny serwis produktowy marki olejów silnikowych Platinum Orlen Oil. Nowa witryna powstała w celu nowoczesnej prezentacji wielofunkcyjnego katalogu produktów z możliwością ich idealnego dobrania do pojazdu oraz wygodnego i szybkiego zakupu online.
Komentarze (0)