AkzoNobel wprowadza nowe etykiety, które podkreślać mają cechy marek należących do firmy.
Etykiety zaprojektowano w taki sposób, aby umożliwić klientom natychmiastową identyfikację kategorii produktów oraz podkreślić indywidualne cechy poszczególnych marek. Wzory geometryczne widoczne na puszkach Sikkens i Autocoat BT dopasowano do rodzajów zawartych w nich produktów. W przypadku Lesonal poszczególne kategorie produktów oznaczone są odpowiednimi kolorami. Produkty marki Dynacoat oznaczone są z kolei tekstem opisującym zawartość opakowania.
Każda z marek posiada własne, odrębne logo, graficzny układ elementów na opakowaniu, schemat kolorów i typografię, opracowane pod kątem sektora rynku, na którym funkcjonują.
Unowocześnione etykiety są zgodne z nowymi, globalnymi standardami ONZ dotyczącymi oznakowania. Celem Globalnie Zharmonizowanego Systemu Klasyfikacji i Oznakowania Chemikaliów (GHS) jest zapewnienie jednolitego, łatwego do zrozumienia systemu oznaczania i ostrzegania przed zagrożeniami.
- Nowe etykiety przyczynią się do wzmocnienia świadomości marki u klientów, ale także stanowić będą potwierdzenie, że kupując te produkty, klienci zyskują jakość i najnowszą technologię AkzoNobel – prognozuje Tomasz Loose, dyrektor sprzedaży segmentu Premium w AkzoNobel.
Komentarze (0)