Firma Snap-on Diagnostics wypuściła nową wersję oprogramowania dla rodziny samodzielnych testerów diagnostycznych SUN Ethos, PDL3000 oraz Solus Pro.
Wersja 13.4 zawiera m.in.:
- aktualizacje dla 29 producentów,
- aktualizacje modelowe do 2012 r.,
- pokrycie parku samochodowego do 2012 r. w 97%,
- automatyczne skanowanie kodów dla wielu modeli,
- rozbudowaną obsługę systemów nadwozia,
- nowe wersje silnikowe dla istniejących modeli,
- nowe funkcje specjalne dla istniejących modeli.
Użytkownicy testerów Snap-on Diagnostics w Polsce mogą korzystać z systemu wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne jest bezpłatne przez okres jednego roku od zakupienia testera. Do korzystania z niego uprawnieni są wszyscy użytkownicy testerów Ethos, PDL3000 i Solus Pro, którzy zakupili urządzenia w autoryzowanej sieci sprzedaży na terenie Polski i zarejestrowali je telefonicznie przy pierwszym połączeniu. Wsparcie techniczne dostępne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 i udzielane jest telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail. Pomoc obejmuje doradztwo i rozwiązywanie problemów w zakresie obsługi, użytkowania, funkcjonalności oraz wykonywania procedur diagnostycznych za pomocą wspomnianych testerów. Dodatkowo zarejestrowani użytkownicy testerów otrzymują bezpłatny dostęp do programu Autodata na 30 dni, a po tym okresie mogą skorzystać ze specjalnego rabatu na jego zakup. Warsztaty zainteresowane zakupem testera mogą skorzystać z bezpłatnej, profesjonalnej prezentacji testerów Sun Ethos, PDL3000 oraz Solus Pro. Kontakt: Piotr Loranc, tel. 609 211 216, Piotr.Loranc@snapon.com.
Komentarze (0)