Poniżej przedstawiamy zmiany w oprogramowaniu dokonane na podstawie sugestii otrzymywanych od Serwisów Partnerskich Inter Cars S.A. Od grudnia 2011 r. wprowadzano kilka modyfikacji w oprogramowaniach sterowników. Główne zmiany to:
Sterownik MINI:
- Możliwość podłączenia i odczytywania parametrów sondy lambda.
- Pełna diagnostyka obwodów wtryskiwaczy gazowych.
- Rejestrowanie i wyświetlanie w oprogramowaniu ostrzeżeń (np. “Wykryto dotrysk benzyny”) i warunków (np. “Czekanie na osiągnięcie temperatury reduktora wymaganej do przełączenia na gaz”).
- Możliwość uruchomienia pojazdu bezpośrednio na zasilaniu gazowym.
- Obsługa tzw. dotrysków benzyny.
- Zaawansowana funkcja Autoadaptacji.
Sterownik OBD CAN:
- Ulepszone algorytmy autokalibracji.
- Funkcja obsługi ciągłego wtrysku benzyny, niezbędna szczególnie w samochodach po „chiptuningu”.
- Obsługa także starszych protokołów OBDII bez konieczności stosowania dodatkowych adapterów.
- Pełna diagnostyka obwodów wtryskiwaczy gazowych.
- Rejestrowanie i wyświetlanie w oprogramowaniu ostrzeżeń (np. “Wykryto dotrysk benzyny”) i warunków (np. “Czekanie na osiągnięcie temperatury reduktora wymaganej do przełączenia na gaz”).
- Osobny przewód wiązki sterownika do rozcięcia obwodu pompy benzynowej po przełączeniu na gaz (ze zwłoką czasową programowalną z poziomu oprogramowania).
- Zaawansowana funkcja Autoadaptacji.
- Wbudowany rejestrator parametrów pomocny w diagnozie usterki, kiedy auto jest poza warsztatem.
Przypominamy także, że Inter Cars S.A. organizuje szkolenia z zakresu montażu i programowania instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu 4Gas II. Szkolenia odbywają się bezpośrednio w serwisach partnerskich. Zainteresowane osoby proszone są o kontakt.
Piotr Bok
Inter Cars S.A., wprowadzając na wiosnę tego roku rodzinę instalacji 4Gas II do swojej oferty, deklarował nie tylko najwyższą jakość i przystępną cenę produktu, ale także elastyczność we wprowadzaniu zmian w oprogramowaniu.
Komentarze (0)