Klucze do korków olejowych, przyrząd do instalacji pierścienia czujnika położenia wału korbowego oraz klucz do filtra oleju w skrzyni – to najnowsze pozycje w ofercie J.R. Motor Services.
Klucz 6242 LASER zaprojektowany został specjalnie do plastikowych korków olejowych w najnowszych pojazdach VAG (korek OEM 06L-103-801), do pracy z napędem sześciokątnym 1/4”. Zastosowania: silniki 4-cylindrowe 2.0 Turbo Direct Injection 3. generacji – Golf Mk VII (7), Audi, Seat Leon do 2013 roku. Takie mocowanie (korek) używane jest także w osłonie rozrządu w najnowszych dieslach 1.6 i 2.0 VAG (ekwiwalent OEM: T10549).
Kolejna nowość to zestaw kluczy do nowoczesnych, plastikowych korków olejowych PSA, VAG, Ford i BMW (nr kat. 6928 LASER). Na zestaw składają się: wkrętak w kształcie litery „T” (długość 80 mm, długość całkowita 100 mm), nasadka 3/8”, konwerter 3/8” x 1/4”, klucz imbusowy 10 mm x 1/4” i klucz trzpieniowy 1/4” do korków olejowych VAG.
Produkt o numerze katalogowym 6831 LASER to przyrząd do instalacji pierścienia czujnika położenia wału korbowego w Jaguarze Land Roverze, wymagany do instalacji pierścienia czujnika położenia wału korbowego w Discovery 3/4, Range Rover Sport z silnikiem TDV6 (3 powertrain) oraz do instalacji pierścienia położenia tylnego wału korbowego w X200 S, X250 XF, X350 XJ i X351 XJ (300 powertrain). Ekwiwalent OEM: 303-1130.
Ostatnią nowością jest klucz do filtra oleju w skrzyni DSG grupy VAG (nr kat. 6774 LASER). Narzędzie umożliwia wymianę filtra oleju bez wyciągania akumulatora, pozwalając zaoszczędzić czas. Rozmiar: 24 mm, długość: 100 mm, wejście: 1/2”.
Komentarze (0)