Kevin Torfs przejął stanowisko brand managera marki Cromax na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Wydarzenie to zbiegło się z piątą rocznicą funkcjonowania marki pod szyldem Cromax.
– W Cromax wszystko kręci się wokół wydajności pracy – mówi Kevin Torfs. – Mamy długą i ciekawą historię, sięgającą prawie 100 lat. Od 5 lat Cromax nieustannie się rozwija, realizując kolejne cele, dzięki ciężkiej pracy i determinacji wszystkich pracowników w tym regionie. Cieszę się, że będziemy mogli kontynuować ten trend.
Kevin Torfs jest związany z marką Cromax od ponad 13 lat. W tym czasie zajmował różne stanowiska, odpowiadał między innymi za marketing cyfrowy. Jest też certyfikowanym specjalistą Black Belt Six Sigma w firmie Axalta, do której należy marka.
Głównym celem Cromax jest dostarczanie innowacyjnych produktów i usług warsztatom, a w szczególności opracowywanie energooszczędnych procesów, które pomagają obniży koszty zużycia energii.
– Koncentrujemy się wyłącznie na rozwiązaniach cyfrowych. Nasze warsztaty mogą zwiększać wydajność i optymalizować metody pracy na wiele sposobów, od stosowania zaawansowanych narzędzi i procesów po korzystanie z dodatkowych usług – tłumaczy Torfs. Nowy brand manager wysoko ceni także szkolenia. – Ustawiczne doskonalenie zawodowe to kwestia kluczowa. I nieważne, na jakim etapie kariery jest dany lakiernik, ponieważ ta branża ciągłe się zmienia. Dlatego też poznawanie nowych technik i produktów to jedyny sposób na utrzymanie wysokiej jakości w warsztacie.
Komentarze (0)