Łukasz Tłuchowski odpowiada za rozwój strategii marketingowej dla marek opon osobowych Grupy Goodyear Polska i Ukraina: Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica oraz Sava. W Grupie Goodyear Polska pracuje od roku 2008 (zajmował dotąd stanowisko senior brand managera marek premium Goodyear i Dunlop). Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w branży wydawniczej. Od 2005 r. pełnił funkcję project managera odpowiedzialnego za działania wydawnicze i marketingowe pism motoryzacyjnych w wydawnictwie Bauer. Pracował także w spółce medialnej Agora jako kierownik Działu Marketingu oraz w wydawnictwie Gruner+Jahr Polska jako marketing brand manager m.in. dla magazynu „National Geographic”. Łukasz Tłuchowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wydziałów Zarządzania i Marketingu oraz Menedżerskiego (MBA).
Łukasz Tłuchowski objął stanowisko dyrektora marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie. Zastąpił Jarosława Szczepańskiego, który zakończył pracę na rzecz Goodyear Polska.
Komentarze (0)