Michał Szaniecki objął stanowisko dyrektora marki Volkswagen Samochody Osobowe w Polsce. Z Grupą Volkswagen związany jest od 2016 roku.
Swoją karierę rozwijał zarówno w strukturach krajowych, jak i międzynarodowych, pracując na wielu stanowiskach zarządczych w koncernach z branży FMCG i automotive. Jako dyrektor marketingu marki Volkswagen Samochody Osobowe w latach 2016-2018 Michał Szaniecki wprowadził wiele innowacyjnych rozwiązań w branży motoryzacyjnej. Jest autorem unikatowego w Grupie Volkswagen w Europie concept store VW Home oraz platformy umożliwiającej zapoznanie się z produktami online. Dzięki jego działaniom marka Volkswagen odnotowała największy wzrost wizerunkowy i rozpoznawalność od 2015 r.
W czasie pełnienia funkcji dyrektora marki Seat przyczynił się do znaczącego wzrostu sprzedaży, był też bezpośrednio odpowiedzialny za wydzielenie i utworzenie struktur nowo wprowadzanej wówczas marki Cupra w Polsce.
W ostatnich 3 latach...
Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)