
Nowy olej silnikowy Castrol kompatybilny jest z 83% pojazdów marki Citroën, 78% samochodów marki Peugeot i 44% aut marki DS używanych obecnie w Europie.
Firma Castrol wprowadziła na rynek Castrol MAGNATEC 5W-30 P, zaawansowany olej silnikowy opracowany specjalnie w celu spełnienia nowej specyfikacji oleju silnikowego FPW9.55535/03 5W-30 firmy Stellantis, co oznacza, że jest on odpowiedni dla dużej części pojazdów Peugeot, Citroën i DS, które użytkowane są obecnie w ruchu drogowym na kluczowych rynkach europejskich*.
Nowy produkt został opracowany tak, aby spełniał wiodące standardy branżowe i był zgodny ze specyfikacją podręcznikową wielu samochodów osobowych, SUV-ów, pick-upów i hybryd Stellantis, zapewniając nieprzerwaną ochronę od momentu uruchomienia silnika. Castrol MAGNATEC 5W-30 P jest przeznaczony do silników takich jak EB2 GEN 2 oraz jest kompatybilny z EB2 Turbo GEN 1 i GEN 2, DV5R oraz DW12RU. Spełnia również wymagania normy PSA B71 2290, a także jest zatwierdzony do użytku w klimacie z wysokimi temperaturami, w przypadku gdy wymagana jest norma PSA B71 2297.
Biorąc pod uwagę ofertę pojazdów Stellantis, MAGNATEC 5W-30 P może być stosowany w 83% pojazdów Citroën, 78% Peugeot i 44% DS Automobiles. Nowy produkt jest również kompatybilny z częścią pojazdów marki Opel/Vauxhall, Fiat, Toyota i Mitsubishi.
Analizy Castrol wskazują, że w 75% do zużycia silnika dochodzi na początku jazdy, a dalsze zużycie następuje, gdy samochody przyspieszają, zwalniają i pracują na biegu jałowym podczas jazdy po mieście. Castrol MAGNATEC zapewnia zaawansowane rozwiązanie, oferując o 50% lepszą ochronę silnika przed zużyciem krytycznych komponentów. Przylega on jak magnes do najważniejszych elementów silnika – takich jak układ rozrządu, łańcuch rozrządu, tłoki i łożyska – chroniąc je przed uszkodzeniem i zużyciem.
Najnowszy dodatek do gamy produktów MAGNATEC jest dostępny w zróżnicowanych opakowaniach, w tym 1-, 5-, 20-, 60-, 208- i 1000-litrowych. Dzięki temu mechanicy i kierowcy zyskają najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie ochrony silnika, umożliwiające pojazdom osiągnięcie maksymalnej wydajności w wymagających warunkach jazdy.
Fot. Castrol
Komentarze (0)